מביך לא תודה: בנט רצה לבקר בלוד ובעירייה התנגדו

ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד רצו להגיע לביקור בעיר לוד, בעירייה התנגדו לבואם ובלשכת ראש הממשלה התקפלו ולא יגיעו לביקור בעיר

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 09/08/21 20:00 א באלול התשפא

לא תודה: בנט רצה לבקר בלוד ובעירייה התנגדו
בנט ושקד, לא יגיעו, צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

אירוע לא נעים לראש הממשלה נפתלי בנט והשרה איילת שקד, השניים סופגים הערב פגיעה תדמיתית קלה לאחר שבקשתם לבקר בעיר לוד נענתה ברמזים שעדיף שלא יגיעו. השניים עורכים מחר סיור באזור לוד אך לא יגיעו לעיר בעקבות המסר הצונן מהעירייה ויבקרו ברמלה.

אחרי הפרסום כי בעיריית לוד העדיפו שראש הממשלה וראש סיעת ימינה לא יגיעו לעיר, בהודעה הוציאו הודעת הבהרה. בהודעה מטעם עריית לוד נכתב כי: "ראש הממשלה נמצא מחר באזור השפלה ורצה להגיע לישיבת עבודה בהתראה קצרה ואולם, העירייה בחופשה מרוכזת השבוע ויתואם מועד ביקור מסודר. העירייה מעריכה את מאמצי הממשלה להביא החלטת ממשלה לפיתוח העיר לוד". בנט ושקד יבקרו במנהלת הקורונה ברמלה.

כזכור, ראש העיר לוד יאיר רביבו מוכר כפעיל ליכוד ותיק. לפני שבוע וחצי התייחס ראש העיר רביבו למצב העיר לוד לאחר הפרעות מהם סבלו תושבי העיר היהודים בזמן מבצע שומר החומות. רביבי אמר כי: "400 משפחות עזבו את לוד בשל הפרעות. צריך לסייע להכניס את הערים המעורבות למפת עדיפות לאומית כדי שיהיה תמריץ להגיע לגור פה אנחנו. אנחנו עדין בפוסט טראומה. אולי אתם שומעים על שקט מדומה אבל עברנו פה אירוע מאוד מטלטל לפני חודשיים. לא הכל תקציבים. אני דוגמא לכך שנתתי המון תקציבים ועשיתי אפליה מתקנת אבל ביום פקודה הפנו אלינו את הגב, הזהות הפלסטינית גברה והשד הלאומני יצא בגלוי בערים המעורבות. אני היום אחד האנשים השנואים במגזר הערבי. וכל חטאי שהרמתי את דגל המשילות".