עבאס נפגש עם לפיד: "יש סוגיות רבות הקשורות לחברה הערבית"

יו"ר יש עתיד אירח היום במשרדו את יו"ר רע"מ עבאס, השניים עסקו בסוגיות לטובת הסטודנטים הערבים. בנוסף, לפיד אירח נציג רשמי מבחריין שאף יפגוש את נציגי קורס הצוערים של משרד החוץ

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 08/08/21 18:57 ל באב התשפא

עבאס נפגש עם לפיד: "יש סוגיות רבות הקשורות לחברה הערבית"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר החוץ וראש הממשלה החליפי יאיר לפיד נפגש היום נציג הערבים בממשלה, יושב ראש מפלגת רע"מ מנסור עבאס. בפגישה השתתף גם חבר הכנסת ווליד טאהא, זאת במסגרת ביקור שערכו השניים במשרד החוץ בירושלים. 

במהלך הביקור קיבלו נציגי רע"מ סקירה על משרד החוץ ועל הפעילות המדינית של המשרד, ובנוסף העלו נקודות שקשורות לעבודתם בהקשר של אזרחים וסטודנטים בחו״ל. "ערכנו היום סיור במשרד החוץ והכרנו את הצוות המקצועי במטרה ליצור ממשק עבודה שישרת את האזרחים והסטודנטים הערבים במיוחד", אמר עבאס, "מודים לשר החוץ לפיד ולמנכ״ל המשרד אלון אושפיז ולצוות המשרד" 

"שמחנו לארח היום במשרד החוץ את יו״ר מפלגת רע״ם מנסור עבאס ואת ח״כ וואליד טאהא", אמר לפיד, "יש סוגיות רבות הקשורות לחברה הערבית בארץ ובעולם שאנו עוסקים בהם במשרד וחשוב לנו לשמוע ולהשמיע. תודה לח״כ עבאס וצוותו. נמשיך לפעול יחד למען חברה טובה יותר" 

בתוך כך, לפיד הודיע כי נפגש היום גם עם נציג מבחריין. בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו כתב, "שמחתי לארח הבוקר במשרד החוץ את תת שר החוץ של בחריין, השייח עבדאללה בין אחמד אל ח׳ליפה, במסגרת ביקורו בישראל. נמשיך לחזק ולפתח את היחסים בין שתי המדינות". 

עוד נמסר ממשרד החוץ כי השייח עבדאללה בן אחמד אל ח׳ליפה, התחיל היום ביקור עבודה בן 4 ימים בישראל. עבדאללה אחראי על הקשרים עם ישראל במשרד החוץ הבחרייני וזהו ביקורו השלישי בישראל. במהלך ביקורו יפגוש תת שר החוץ הבחרייני גם את קורס הצוערים של משרד החוץ לשיח על מדיניות חוץ ויחסי בחריין-ישראל. בנוסף יבקר תת שר החוץ בארגונים שונים המייצגים את החברה האזרחית הישראלית, אוניברסיטאות ומכוני מחקר במטרה לחזק את הקשרים בין ישראל לבחריין.