שדולת ארץ ישראל נגד מינוי שגריר לארה"ב: "אדם החותר לרעיון של שתי מדינות"

לאחר ההודעה על מינוי מייק הרצוג לשגריר ארה״ב דורשים ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק לבטלו. "הבחירה במייק הרצוג משמעותה מדיניות שמאל. עכשיו עליך להחליט האם עמדות הימין בממשלה יובילו או לא יהיו רלוונטיות"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 08/08/21 11:59 ל באב התשפא

שדולת ארץ ישראל נגד מינוי שגריר לארה"ב: "אדם החותר לרעיון של שתי מדינות"
חברי השדולה לארץ ישראל, צילום: דוברות

ראשי שדולת א״י בכנסת ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק פנו לראש הממשלה נפתלי בנט בדרישה כי יבטל וימנע המינוי הצפוי שלמייק הרצוג לשגריר ארה״ב בישראל. במכתב אותו העבירו ללשכת ראש הממשלה כתבו: ״שמענו בתדהמה על בחירתו של תא"ל במיל' מייק הרצוג לתפקיד שגריר ישראל בארצות הברית, בחירה המזוהה לחלוטין עם העמדות המדיניות של שר החוץ לפיד.

עוד נכתב כי "מסירת מפתחות הקשר עם ממשל ארה"ב בידי אדם החותר באופן אקטיבי לקידום הרעיון המסוכן של שתי מדינות, ולהמשך נסיגות מחבלי ארץ ישראל - היא החלטה התואמת את עקרונות הצד השמאלי בממשלתך, ותביא ללא ספק לקידום שאיפותיו המדיניות הרות-האסון של צד זה".

השגריר הבא של ישראל בארה"ב. מייק הרצוג

השגריר הבא של ישראל בארה"ב. מייק הרצוגצילום: ללא

ראשי השדולה הוסיפו: ״אנו קוראים לך לעצור את המינוי המסוכן הזה, ולא לאפשר לשמאל להשתלט על המערכת הקריטית של יחסי ישראל ארה"ב. העם בישראל הצביע באופן מובהק בעד השקפת עולם ימנית, השוללת הקמת מדינה פלסטינית ונסיגות נוספות כלשהן מחבלי ארץ ישראל. ראש הממשלה בנט, זו שעת המבחן לאיזו מדיניות הממשלה תוביל, הבחירה במייק הרצוג משמעותה מדיניות שמאל. עכשיו עליך להחליט האם עמדות הימין בממשלה יובילו או לא יהיו רלוונטיות".


להורדת הקובץ

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן