צוח"כים איתכם אחמד טיבי דיבר ביידיש וגרם לישראל אייכלר להסמיק

סיפור אהבה? חברי הכנסת החרדים עלו לנאום השבוע במליאה והחליפו מחמאות עם אחמד טיבי, השיא הגיע כשטיבי קילל ביידיש וגרם לאייכלר לגמגם במליאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/08/21 21:53 כז באב התשפא

אחמד טיבי דיבר ביידיש וגרם לישראל אייכלר להסמיק
אחמד טיבי , צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אפשר לדבר בלי סוף על ההבדלים בין חברי הכנסת החרדים לאחמד טיבי אבל כנראה שהזמן המשותף באופוזיציה עושה טוב לכולם. חברי הכנסת עלו לנאום במליאה בזמן שטיבי משמש כיו"ר הכנסת ומפגין אהבה לח"כים החרדים.

בהתחלה עלה לדבר ח"כ בוסו מש"ס, בוסו דיבר על הגזענות נגד החרדים שהתפרסמה השבוע בסרטון מצער במיוחד, וזכה לתמיכה מח"כ טיבי שחיזק ואמר כי מדובר בגזען. בוסו הוסיף: "זה בא ביחד". רגע השיא של הרומן הטרי הגיע כשח"כ אייכלר עלה לדבר וטיבי הפתיע ודיבר ביידיש. אלא שטיבי אמר דברים מעט גסים ואייכלר הסמיק וביקש שהקטע ימחק מהפרוטוקול. ח"כ דודי אמסלם צעק מהמליאה בבקשה לתרגום המשפט העסיסי.

טיבי אמנם הסתדר מעולה עם הח"כים החרדים אבל כשחברי הציונות הדתית עולים לנאום וטיבי מנהל את הדיון נוצרים חיכוכים סביב כבוד. לאחר שחברו לסיעה, חבר הכנסת איתמר בן גביר, הורד בכוח מהדוכן כיוון שסירב לקרוא לחבר הכנסת אחמד טיבי אשר ישב על כיסא היו"ר אדוני, סמוטריץ' לומד מטעויות. בראשית דבריו אתמול, הוא פתח במילה: "אדוני" ומיד מיהר לסייג "היושב בשמיים", אחר כך המשיך ופנה ליושב ראש ולשאר החברים שנכחו באותה שעה במליאה.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן