יעל גרמן מונתה לשגרירת ישראל בצרפת

חברת יש עתיד לשעבר קיבלה את המינוי מראש מפלגה, שר החוץ יאיר לפיד. אליה מצטרף גם חברת כנסת לשעבר, גם הוא מיש עתיד, שלמה סולומון שימונה לשגריר ישראל באנגולה

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/21 16:13 כה באב התשפא

יעל גרמן מונתה לשגרירת ישראל בצרפת
מעכשיו גם שגרירה. יעל גרמן, צילום: שר החוץ יאיר לפיד, החליט למנות את שרת הבריאות לשעבר יעל גרמן לשגרירה בצרפת ואת איש החינוך וחבר הכנסת לשעבר שמעון סולמון לשגריר באנגולה. גרמן כיהנה בעבר כראשת עיריית הרצליה, הייתה חברת כנסת ושרת הבריא

שר החוץ יאיר לפיד, החליט למנות את שרת הבריאות לשעבר יעל גרמן לשגרירה בצרפת ואת איש החינוך וחבר הכנסת לשעבר שמעון סולמון לשגריר באנגולה. גרמן כיהנה בעבר כראשת עיריית הרצליה, הייתה חברת כנסת ושרת הבריאות. אשת ציבור עם עשייה רחבה ודוברת צרפתית. 

סולמון כיהן בעבר כחבר כנסת ויו״ר השדולה ליחסי ישראל - אפריקה, ניהל בעברו כפרי נוער ברואנדה ואת כפר הנוער החינוכי סילבר. מינוים אלה מצטרפים לשורת מינויים בשירות החוץ הישראלי שנעשו מאז הוקמה הממשלה הכוללת למעלה מ 35 נציגים של ישראל ברחבי העולם. 

שר החוץ לפיד: ״אנחנו ממשיכים לאייש את הנציגויות שלנו בעולם. גרמן וסולומון יעשו עבודה נפלאה בייצוג מדינת ישראל והאינטרסים שלה. מדובר בשני אנשים מעולים הבקיאים בחברה הישראלית ובאתגרים המדיניים והכלכליים של ישראל. אני גאה בהם ומודה להם על הסכמתם לייצג את ישראל. בהצלחה״.