צפו ליצמן מאשים את עידית סילמן: הקליטה בסתר חברי כנסת בשביל חדשות 12

חבר הכנסת מיהדות התורה האשים במליאת הכנסת את יו"ר הקואליציה, כי הסתובבה עם מיקרופון פתוח בבניין הכנסת לאחר שהזהירה את חברי הקואליציה לדבר יפה, והקליטה את חברי האופוזיציה: "שיתוף פעולה עם התקשורת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 27/07/21 08:33 יח באב התשפא

ליצמן מאשים את עידית סילמן: הקליטה בסתר חברי כנסת בשביל חדשות 12
ליצמן, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר הסערה של חברי הכנסת אחמד טיבי ואיתמר בן גביר, מליאת הכנסת סיפקה הלילה (ג') רגע סוער נוסף. ח"כ יעקב ליצמן האשים את חברת החדשות והעיתונאית דפנה ליאל בכך שיו"ר הקואליציה ח"כ עידית סילמן הסתובבה במשכן הכנסת כשהיא מקליטה חברים מהאופוזיציה. 

"התגלה לנו הערב כי סילמן הסתובבה עם הקלטה בכיס נגד חברי הכנסת עבור ערוץ 12 והקליטה את כל החברים כאן במליאה". ליצמן המשיך להאשים: "היא עשתה כאן פשע. אני ומשה גפני הגשנו תלונה ליו"ר הכנסת שלשבחו יאמר שהפסיקה את זה. אבל איך מסתובבת כאן חברת כנסת בכירה כביכול, יו"ר לכלום לא משנה מה, ומקליטה חברי כנסת כאן למטה?! זה נורא ואיום, אני לא יודע איך אתם עוברים לסדר היום!". 

ח"כ דודי אמסלם ניסה להגיד לליצמן שהיום אין כללים, אך ליצמן המשיך נסער ואמר: "אני אגיד לכם משהו יותר חמור. לחברי הקואליציה היא גילתה ואז הם דיברו יפה ואת חברי האופוזיציה היא תקפה. בושה מה שקורה כאן בכנסת. בבניין כאן למטה אי אפשר לדבר כבר. איך זה יכול להיות? זה מראה על שיתוף פעולה עם התקשורת". 

כתבת חברת החדשות בכנסת, דפנה ליאל הגיבה להאשמה החמורה של ליצמן: "איזה קשקוש. צילמנו את עידית סילמן כשהיתה חייבת לרוץ להצבעה. היא סגרה את המיקרופון ונכנסה למליאה".

ח"כ סילמן  ביקשה לא להגיב לכתבה, אך בהמשך החליטה להאשים את ליצמן בחשבון הטוויטר. "אני מבינה שהקמת ועדת בריאות עצמאית וקידום מיזם אורח חיים בריא הוציאו אותך מאיזון. הייתי מציעה לך להתמקד בהקלטות הנכונות. יום טוב".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן