מפתה בכירים בליכוד לגנץ: "בוא תהיה ראש ממשלה"

בליכוד לא מרימים ידיים מחזרה לשלטון ומנסים לצאת מהאופוזיציה. ח"כ מיקי זוהר התראיין היום וקרא לבני גנץ לחבור לנתניהו ולקבל בתמורה את התואר. לפיד: "גנץ יותר אינטליגנט מלהאמין לנתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/07/21 16:26 י באב התשפא

בכירים בליכוד לגנץ: "בוא תהיה ראש ממשלה"
זוהר וגנץ מסתודדים, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

קשה לפספס את המבטים של בני גנץ בישיבות הממשלה. שר הביטחון שהיה אמור להיכנס למשרד ראש הממשלה ממש בקרוב על פי ההסכם עם נתניהו בממשלת הרוטציה שהתפרקה, מביט על בנט ולפיד שאוחזים בכתר ולא מרבה לחייך. בליכוד לוטשים עיניים לעבר שר הביטחון ומקווים שאולי הוא יושיע אותם מהשיממון האופוזיציוני.

ח"כ מיקי זוהר מהליכוד התראיין היום לערוץ הכנסת ודיבר על שר הביטחון שהיה השותף הבכיר בממשלת נתניהו הקודמת קודם שפורקה. זוהר אמר על גנץ כי: "הוא יכול להיות ראש ממשלה כבר עכשיו. אם הוא ירצה להיות ראש ממשלה הוא יהיה ראש ממשלה עכשיו".

זוהר הוסיף ואמר: "כל יום שעובר הופך את בני גנץ לפחות ופחות רלבנטי בממשלת בנט-לפיד. ממצב בו היא היה צריך להיות ראש ממשלה הוא הופך להיות פחות רלבנטי".

בליכוד יודעים כי אם יחבור גנץ יחד עם סיעתו שמונה כ-8 מנדטים אל גוש הימין ובמידה שיצטרף אליהם עמיחי שיקלי מימינה יגיעו בליכוד אל 61 מנדטים ויוכלו לחזור לשלטון. גנץ מצידו מבהיר כי הוא שולל את המהלך.

גם שר החוץ יאיר לפיד התייחס להצעות שמקבל גנץ מהליכוד ואמר כי: "גנץ הרבה יותר אינטליגנט מלהאמין לנתניהו שרימה אותו בסיבוב הקודם. הוא יודע להבדיל בין עיקר לתפל". 

מאוחר יותר פנה זוהר אל גנץ בטוויטר וכתב: "ידידי בני גנץ, כמי שטובת ישראל עומדת לנגד עיניו - תצטרף אלינו להקמת ממשלה לאומית בלי השמאל וללא נציגי התנועה האיסלאמית ובכך תציל את אזרחי ישראל מהממשלה הרעה הזו".