קורונה בכנסת חבר כנסת מיש עתיד נמצא חיובי לקורונה

חבר הכנסת ולדימיר בליאק עודכן הבוקר על ידי קצין הכנסת כי בבדיקה שערך הוא נמצא חיובי לקורונה. בליאק מצטרף לעוזרת של לפיד שנמצאה חיובית גם היא לקורונה והכניסה את שר החוץ לבידוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/21 08:53 ה באב התשפא

חבר כנסת מיש עתיד נמצא חיובי לקורונה
לפיד, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

חשש להתפרצות קורונה במשכן הכנסת, הבוקר (ד') עודכן חבר הכנסת ולדימיר בליאק כי הוא חיובי לקורונה, חברי כנסת ועובדי המשכן אשר היו עם הח"כ המאומת במגע והתחסנו נגד הנגיף לא מחויבים בבידוד אך הומלץ כי יעברו בדיקה. בליאק מצטרף אל יועצת השר לפיד שנמצאה חיובית לנגיף.

מפלגת יש עתיד נמצאת בחשד להתפרצות הווריאנט ההודי ויו"ר המפלגה, שר החוץ יאיר לפיד נמצא בבידוד לאחר שיועצת קרובה של השר נמצאה חיובית לנגיף. בהודעה מטעם דוברות הכנסת נכתב כי: "הבוקר עדכן חבר הכנסת את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, על כך שבבדיקה לנגיף הקורונה שביצע נמצא חיובי". 

עוד מסר קצין הכנסת כי: "מבדיקה ראשונית עולה כי היום האחרון בו שהה בכנסת היה יום שני האחרון, על כל מי שהיה במגע קרוב עמו או בקרבתו ועבר חיסון-  אינו מחוייב בבידוד, אך מומלץ על פי משרד הבריאות לבצע בדיקת קורונה לאחר 72 שעות. לעומת זאת, מי שאינו מחוסן ובא במגע אישי עמו, מתבקש להישאר בביתו ולא להגיע לעבודה עד לקבלת הנחיות ממשרד הבריאות".

כמו כן מתוכננת גם הפעם בדיקה וחקירה אפידמיולוגית בשיתוף גורמי המקצוע במשרד הבריאות. כפי שנעשה במקרים הקודמים.

אתמול התכנס קבינט הקורונה והורה על קיצור הבידוד לשבעה ימים, כמון כן הוחלט בקבינט על הידוק האכיפה נגד מפירי בידוד. בקבינט התקשו לקבל החלטה בנוגע לתו הירוק.


ולדימיר בליאק.