צוח"כים איתכם איך הגיבו במליאה כשחבר הכנסת אמסלם סיפר בדיחה על חשבון בנט

במהלך מליאת הכנסת עלה ח"כ דוד אמסלם לנאום, ופתח בבדיחה ששמה לצחוק את ראש הממשלה. בין הצוחקים במליאה ניתן היה למצוא את ח"כ טור פז מהקואליציה שאף צילם את האירוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/21 15:13 ד באב התשפא

איך הגיבו במליאה כשחבר הכנסת אמסלם סיפר בדיחה על חשבון בנט
צילום: צילום מסך

מליאת הכנסת כללה אתמול (ב') אירועים רבים, בין אם זה עקיצות ותגרות בין חברי הכנסת, או רגעים מרגשים של סולידריות. לצד כל אלו היו גם רגעים משעשעים ומצחיקים, ושוב בכיכובם של חברי כנסת מליכוד, הפעם היה זה ח"כ דודי אמסלם בבדיחה נגד ראש הממשלה נפתלי בנט.

אמסלם, החל בבדיחה בה הדמויות של סופרמן, שלגיה ופינוקיו הולכים לטיול יחד עד שהם נתקלים בשלט המודיע על תחרות האיש החזק בעולם. "סופרמן אומר לאחרים חכו עשר דקות ואני חוזר", סיפר אמסלם והמשיך לתאר כיצד סופרמן ניצח בתחרות. הוא ממשיך במקרה דומה שבה שלגיה, זוכה בקלות בתחרות יופי, עד שמגיע תורו של פינוקיו להתחרות בתחרות שקר, צפו בסרטון כדי לראות כיצד היא נגמרת.

הבדיחה הצחיקה את כלל חברי המליאה, בלט בהם דווקא חבר כנסת מהקואליציה, שלא חשש להתכבד בקלון ראש הממשלה. ח"כ משה (קינלי) טור פז, נכח במליאה תוך שהוא צוחק ואף מצלם את כל האירוע בטלפון האישי שלו. זו אינה הפעם הראשונה בה חברי הליכוד מתהדרים ביכולות הקומיות שלהם, רק לפני שבוע היה זה ח"כ ביטן שסיפר במהלך דיון בוועדה המסדרת בדיחה עדתית לבקשת ח"כ מירב בן ארי ושבר את הרשת.