כנס האפרטהייד: בן גביר מקלל, שיקלי וקארה מאחדים כוחות

חברי ימינה שהתפצלו הגיעו יחד למחות נגד הכנס שארגנו ברשימה המשותפת הטוען לאפרטהייד בישראל. ח"כ בן גביר הגיע והחל לגדף ולקלל לאורך כל הכנס בהם קריאות כמו "GO TO HELL", וחילופי קריאות "מחבל" בינו ובין חברי הכנסת משמאל| צפו

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 22/06/21 12:22 יב בתמוז התשפא

כנס האפרטהייד: בן גביר מקלל, שיקלי וקארה מאחדים כוחות
נלחמים בכנס. שיקלי, בן גביר וקארה, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

יום סוער בכנסת עם קיום כנס האפרטהייד השנוי במחלוקת שנעשה בהובלת הרשימה המשותפת, על אף הניסיון לבטלו. בשעה זו הגיע ח"כ איתמר בן גביר לשאת דברים בכנס האפרטהייד ולאורך כל הדיון הגיע על מנת להפריע לקיומו הרציף תוך הטחת מילים קשות נגד המששתפים. מי שהפתיעו והגיעו למחות גם הם אלו חברי הכנסת מימינה אביר קארה ועמיחי שיקלי שעבורם זהו שיתוף פעולה ראשון מאז הפיצול.

במהלך הדיון בכנס האפרטהייד של הרשימה המשותפת, ביקש יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר לדבר על בית המשפחה היהודית שערבים זרקו עליה אמש בקבוק תבערה וניסו לשרוף אותה. חברת הכנסת אעידה תומא סלימאן ניסתה להשתיק את בן גביר וקראה אותו לסדר, אך בן גביר השיב לה שהיא תומכת טרור ואין לה שום סמכות לקרוא אותו לסדר.

לאחר מכן החל עופר כסיף לקרוא לעבר בן גביר: "חתיכת חרא, פשיסט", ובן גביר ענה לו: "אתה מחבל. מחבל". הדיון המשיך להחמיר עם קריאות בין הצדדים, בהם נשמע בן גביר קורא: "GO TO HELL" לעבר הדובר עומר שאקיר תומך BDS מובהק. בן גביר לא נח לרגע ומגיב לכל אמירה קטנה של הדוברים משמאל "אנחנו נלמד אתכם מה זו דמוקרטיה" טען שוב ושוב נגד הדוברים. בנוסף קרא בן גביר לתומא סלימאן: "את מחבלת, ואת מוזמנת לתבוע אותי, אני מוכן להסיר את החסינות".