תושבים בפתח תקווה התלוננו נגד ראש העיר הימני והוצאו מקבוצות הוואטסאפ

תושבי פתח תקווה כבר התרגלו להפגנות שמתקיימות מול בתי הבכירים, אלא שהפעם המתחים הגיעו עד ללשכת ראש העיר. לטענת התושבים גרינברג משתמש בתפקיד לטובת ההפגנות מול ביתו של אורבך

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/21 12:21 כו בסיון התשפא

תושבים בפתח תקווה התלוננו נגד ראש העיר הימני והוצאו מקבוצות הוואטסאפ
ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, צילום: Roy Alima/Flash90

ימים סוערים ברחובות פתח תקווה, מדי ערב מגיעים עשרות פעילי ימין ומוחים מול ביתו של ח"כ ניר אורבך על כוונתו לתמוך בממשלת בנט-לפיד. חלק מתושבי העיר מגיעים למול ביתו של אורבך כדי להביע תמיכה במהלך וטוענים כי ראש העיר מאפשר את ההפגנות משום שהוא איש ימין.

תושב העיר פתח תקווה, ירון קדושים סיפר כי התנגד להפגנות שמתקיימות מול ביתו של אורבך בקבוצת וואטסאפ בה חברים תושבי העיר וראש העיר רמי גרינברג, ההתנגדות לא התקבלה יפה וקדושים הוצא מהקבוצה. 

בפוסט שכתב נגד ההפגנות, ולטענתו הביא להוצאתו מקבוצת הוואטסאפ כתב קדושים כי: "כבר יותר משבוע שאוזניי חירשות מקולות הפנינג המחאה ליד ביתו של ניר אורבך, שזה גם ליד מקום עבודתי. רעש אימים שמכוון לאדם שכלל אינו בביתו בימים אלו. זה מעשה פסול".

רמי גרינברג ידוע כאיש ימין ופעיל ליכוד. ואף שיתף בקבוצת הוואטסאפ עם התושבים סרטון של נתניהו בוא קרא להגיע להפגנה. בנוסף, לפני שבועיים פורסמה ברשת תמונתו של גרינברג מפגין מול ביתו של אורבך נגד ממשלת השינוי. בדף הפייסבוק "הליכוד סניף פתח תקווה" נכתב: "ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, הגיע להזדהות יחד עם המפגינים במאהל המחאה מול ביתו של ניר אורבך! אומרים לא לממשלת שמאל על מלא!". 

מלשכת ראש העיר נמסר בתגובה:  "בניגוד לזעקות הקוזק הנגזל, קדושים הינו אינטרסנט פוליטי ולא "פעיל ציבור" כפי שהוא מנכס לעצמו. לטובת קידומו האישי הוא מפנה את עיקר עיסוקו נגד ראש העיר והעירייה באופן לא ענייני ומשתלח תוך הפצת שקרים. ראש העיר עסוק סביב השעון בקידום ענייני העיר השונים ואין בכוונתו לבזבז זמן בבתי משפט בתביעות דיבה על אנשים כמו קדושים וכמו כלל "פעילי הציבור" שהתקשורת המקומית מכתירה ומאפשרת להם להשתלח באופן בוטה ובצורה פחדנית - אנונימית. ירון מוזמן להמשיך בהפצת הרעל בקבוצות שהוא מנהל ודואג להוציא מהן אנשים. ראש העיר אינו עוסק ברכילות מקומית זולה והוא רואה לנגד עינו רק את טובת כלל התושבים, באופן שוויוני – בכל פרמטר ובכל שכונות העיר."


ארכיון כיפה.