סמוטריץ': "מי שחשבנו כשותפים לדרך מפנים עורף ומקימים ממשלה רעה"

יו"ר הציונות הדתית תוקף את ראש הממשלה המיועד ויו"ר ימינה על כך שהפנה עורף לחבריו לדרך והלך להקים ממשלה הנשענת על תומכי טרור. "נמשיך לעשות הכל כדי למנוע את הממשלה הרעה הזו, זה עדיין אפשרי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 04/06/21 11:46 כד בסיון התשפא

סמוטריץ': "מי שחשבנו כשותפים לדרך מפנים עורף ומקימים ממשלה רעה"
סמוטריץ' בהפגנה אתמול, צילום: יוסי זליגר

ח"כ בצלאל סמוטריץ' קורא לציונות הדתית: "בואו נביט קדימה - ביחד. נרים את הראש ונזקוף את הגב. יש לנו דרך גדולה, יש לנו ערכים גדולים, רוב העם איתנו ואנחנו ננצח". בניסיון לצאת מהשבר אותו מרגישים רבים בציונות הדתית ובמחנה הלאומי, בעקבות הקמת ממשלת יאיר לפיד-נפתלי בנט, יו"ר הציונות הדתית אומר כי הוא לא מתכוון להתייאש.

סקר חדש מגלה מה חושבים מצביעי ימינה על הברית עם רע"מ

סמוטריץ' תקף את בנט שהיה שותף לדרך ועבר לשתף פעולה עם תומכי טרור. "אז נכון, שבוע מאד לא פשוט עבר על כולנו, שבוע כואב בו ראינו את מי שחשבנו כשותפים לדרך, מפנים עורף והולכים להקים ממשלה רעה שנשענת על תומכי טרור אנטי ציונים".

סמוטריץ

סמוטריץ' בהפגנה מחוץ לביתה של שקד, אתמולצילום: Avshalom Sassoni/Flash90

"אבל דווקא ברגע זה נזקוף את הקומה. אנחנו לא מתייאשים, יש לנו דרך גדולה וערכים גדולים שאנחנו מאמינים בהם. נמשיך לעשות הכל כדי למנוע את הממשלה הרעה הזו, וזה עדיין אפשרי, וגם אם חלילה לא נצליח אנחנו לא מתייאשים מהמדינה הנהדרת שלנו ומהדרך הגדולה בה אנו מאמינים".

עוד הוא אמר כי יש עוד שבוע לדבר אל חברי הכנסת מימינה ומתקווה חדשה שעוד שותפים בממשלה הזאת. "לקרוא להם לעצור לפני התהום ולחזור הביתה. אני מאמין שיש שם גיבורים שיעשו את זה ובעזרת ה' נמנע את הרע ונקים ממשלת ימין טובה. גם אם חלילה לא, אנחנו לא מתייאשים. לא מהמדינה ולא מהפוליטיקה, האמת תנצח".