רגע לפני החתימה עם לפיד, בכירה בימינה מתנגדת למהלך

שעות של הכרעה בכפר המכביה, ראשי המפלגות נועדים עם לפיד לקראת חתימה על הסכמים קואליציונים. בתוך מפלגת ימינה שחוברת ל"גוש השינוי" מופנית אש כלפי המהלך של בנט. מספר 12 במפלגה: "הממשלה הנרקמת אינה משקפת את דעותיי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/21 19:38 כא בסיון התשפא

רגע לפני החתימה עם לפיד, בכירה בימינה מתנגדת למהלך
ימינה. , צילום: Avi Dishi/Flash90

שעות ספורות לפני שימינה צפויה לחתום על הסכם עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ותיכנס לממשלה יחד עם מפלגות המרכז ושמאל, עדיין יש ביקורת רבה על המהלך שמוביל יו"ר המפלגה נפתלי בנט. הפעם האש מגיעה מכיוונה של עו״ד ומנכ״לית עמותת 'שותפות מגן ישראלית' רוני ססובר, שהוצבה במקום ה-12 ברשימת ימינה לכנסת. 

ססובר כתבה היום (ב') בחשבון הטוויטר שלה: "חברים, לדאבוני ממקומי ברשימה אין באפשרותי להשפיע על קבלת ההחלטות. בנט, מהיכרותי, בעל הכישורים להנהיג אך הבעתי את דעתי בישיבות הסיעה, לא אחת, בצורה ברורה ונחרצת. עמדתי ידועה גם למכריי ומלוויי. לטובת השואלים שטרם הבינו, הממשלה הנרקמת אינה משקפת את דעותיי ואת דרכי".

ססובר הוסיפה גם מסר של תקווה וכתבה: "בעזרת ה' ננצח גם את התקופה הזו ואני מתפללת שהמעורבים בהנהגת המדינה יובילו את עם ישראל לחוף מבטחים בשלמות ובשלום." התגובות מימין ומשמאל לא איחרו לבוא.

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה, הגיב לססובר וכתב: "המשיח שקר שלך מוביל לממשלה שתגרום לחורבן בית שלישי וזה המקסימום שאת מסוגלת לצייץ. ממש בחר אתכם אחד אחד בפינצטה לפי גמישות עמוד השדרה".

כזכור, חוץ מח"כ עמיחי שיקלי ורוני ססובר גם מספר 9 בימינה שי מימון, תקף בעבר את הממשלה המסתמנת. מוקדם יותר היום התראיין חבר הכנסת מתן כהנא לאתר כיפה ואמר בנוגע לשיקלי כי, "המעשה הנכון הוא שיתפטר, אבל יש לו את הזכויות לעשות מה שהוא רוצה. אני לא חושב שתהיה עוד מרידה, אנחנו אחידים ומגובשים , כואב לי על מה שעמיחי עשה. הוא פוסל את האחים שלנו מהשמאל הישראלי, אין לו בעיה עם הערבים אלא עם השמאל הציוני אלה ששירתו איתו בצבא. כשלא הצלחנו להקים ממשלת ימין הוא מוכן לדרדר את ישראל לכאוס במקום לשבת עם החברים שהיו לוחמים יחד איתו".


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן