ימינה משיבה אש: "סמוטריץ' - נחש בתחפושת צדיק"

במפלגת ימינה מיהרו להוציא הודעת תגובה לאיגרת החריפה שפרסם יו"ר הציונות הדתית. "סמוטריץ' משקר במצח נחושה, בודה ביודעין עובדות שלא היו ולא נבראו, ומדרדר בהפקרות את ישראל לבחירות חמישיות וכאוס"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/04/21 12:08 כד בניסן התשפא

ימינה משיבה אש: "סמוטריץ' - נחש בתחפושת צדיק"
בנט, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מפלגת ימינה בחרה שלא לשתוק לאחר המתקפה החמורה של יו"ר מפלגת הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ', בה לא חסך בביקורת נגד היו"ר, ח"כ נפתלי בנט.  

סמוטריץ' תוקף את בנט: "חותר לפירוק המחנה הלאומי"

ימינה השיבה אש: "בצלאל סמוטריץ׳ הוא נחש בתחפושת צדיק, שכבר הכיש במסלול הקריירה שלו את אורי אריאל ורבים אחרים עליהם דרך למען קידומו האישי שבוער בתוכו. הכל באיצטלה של "לשם שמיים" ומתוך "אידיאלים נשגבים. הוא מנסה לשעבד בכפייה את הציבור הציוני דתי למטרותיו האישיות תוך כדי הכתמת ציבור זה וביזויו". 

לסיום כתבו בימינה: "סמוטריץ׳ משקר במצח נחושה, בודה ביודעין עובדות שלא היו ולא נבראו, ומדרדר בהפקרות את ישראל לבחירות חמישיות וכאוס". 

נזכיר, כי מוקדם יותר היום, סמוטריץ' כתב כי בנט חותר לפירוק המחנה הלאומי. בנט חותר לפירוק המחנה הלאומי וליצירת קרע עמוק שספק אם ניתן יהיה לאיחוי בין מרכיביו. כל זאת לטובת ברית חלופית זמנית, מלאכותית, ותלויה הדבר, שגם לו עצמו ברור שאין לה עתיד לאורך זמן".

בנוסף, כתב סמוטריץ' כי השותף הפוליטי לשעבר, בנט, "מכוון, להקמת ממשלה בראשותו עם השמאל והערבים. בהמשך כתב: "אם הוא יצליח, זו תהיה לכאורה אחלה ממשלה לימין: מוציאה את ישראל מהמבוי הפוליטי הסתום, מונעת בחירות חמישיות שלאף אחד אין כח אליהן, ושומרת על האינטרסים של הימין, ויש גם בונוס: ראש ממשלה עם כיפה. מושלם. אז זהו שלא! המבט הזה הוא קצר טווח ורואי והוא מתעלם מהשלכות ארוכות טווח הרסניות".