דרישות נעם לכניסה לקואליציה: תיקון ההחלטה העוסקת בשוויון מגדרי

לפי מפלגתו של אבי מעוז, דינה זילבר וגורמים נוספים במשרד המשפטים , משתמשים בהחלטת הממשלה העוסקת בשוויון מגדרי כך שהשיקול המגדרי קודם לשיקול המקצועי. "נגמרו הימים שדינה זילבר מנהלת את המדינה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/04/21 12:56 כ בניסן התשפא

דרישות נעם לכניסה לקואליציה:  תיקון ההחלטה העוסקת בשוויון מגדרי
יו"ר מפלגת נעם, אבי מעוז, צילום: מפלגת נעם

מפלגת נעם, פירסמה אתמול (ה') את דרישותיה לקראת המו"מ הקואליציוני, בין השאר הציגה נעם את דרישתה להקמתו של מטה ממשלתי בשם מג"ן הע"ם (מטה גילוי ונטרול השפעות זרות על מדינת ישראל), שמטרתו למנוע מגורמים זרים אנטי-ישראליים לחדור למערכות הציבוריות במדינת ישראל.

בדרישה נוספת שצוינה בפרסום חושפים נעם החלטת ממשלה אשר לדבריהם מוסתרת מהציבור ואשר באמצעותה דינה זילבר וגורמים נוספים במשרד המשפטים פעלו בשנים האחרונות לשינוי אופייה של מדינת ישראל, בשקט מתחת לרדאר "חשפנו אתמול לציבור, כי גורמים כמו דינה זילבר ופקידים בכירים נוספים במשרד המשפטים, משתמשים בהחלטת ממשלה שמוסתרת מהציבור, כדי לשנות את אופייה של מדינת ישראל, מתחת הראדר. אנו נפעל לתיקונה של החלטת הממשלה מס' 2331 העוסקת בשוויון מגדרי כך שהשיקול המגדרי יצטרך להתחשב בשיקול המקצועי, ונחזיר לצה"ל את ערכי הניצחון והלחימה. נגמרו הימים שדינה זילבר והפקידות של משרד המשפטים מנהלים את המדינה." הוסיפו בנעם.

עו"ד דינה זילבר

עו"ד דינה זילבר. סומנה כגורם בעייתי בעיני נעםצילום: Yonatan Sindel/Flash90

מדובר בהחלטת ממשלה שהועברה בשנת 2014, ובדומה לחוק כבוד האדם וחירותו, אשר באמצעותו ביצעו שופטי בג"צ את "המהפכה החוקתית", עושים בה פקידי משרד המשפטים מהפכה במשרדי הממשלה ובצה"ל, כאשר  בתואנה של שוויון מגדרי נכפית על מוסדות הממשלה קבלת החלטות לא ענייניות ולא מקצועיות על חשבון עוצמתו של צה''ל וטובת אזרחי ישראל, הסבירו בנעם.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן