האם חמאס הוא ארגון טרור? התשובה שסיפק ח"כ מרע"מ

חבר הכנסת וליד טאהא מהמפלגה הערבית-אסלאמית סירב לענות האם ארגון חמאס הוא ארגון טרור. "המושגים שלך שונים משלי, כל אחד מדבר מלקסיקון המושגים שלו". על תוצאות הבחירות: "נרצה לשפר את מצבו של האזרח הערבי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/03/21 07:50 יב בניסן התשפא

האם חמאס הוא ארגון טרור? התשובה שסיפק ח"כ מרע"מ
מפלגת רע"מ וח"כ טאהא, צילום: פלאש 90

לשון המאזניים. בעוד ספירת המעטפות הכפולות בעיצומה ומפלגת רע"מ מאבדת מנדט לטובת חברתה מרצ, חבר הכנסת וליד טאהא, מספר שלוש במפלגה הערבית-אסלאמית, סירב לענות הבוקר (ה') לשאלה פשוטה שנשאל בכאן חדשות, האם ארגון חמאס הינו ארגון טרור.

"אני לא רוצה להכחיש ולא לאשר. אתה קופץ מנושא לנושא", השיב למראיין. "אנחנו מדברים על נושא הרכבת הממשלה. אני לא מקבל את הגישה ואת הסגנון ועל כן זה נושא שאני לא רוצה לדבר עליו. אני מבטיח שבהזדמנות אחרת שהשיחה לא תהיה פוליטית אלא על חמאס והמתנחלים נדבר על זה".

בהמשך חזר והדגיש את דבריו: "המושגים שלך שונים משלי, כל אחד יש לו את המושגים שלו, כל אחד מדבר מלקסיקון המושגים שלו אבל אני אומר שוב, בהזדמנות שתקבע מועד לשיחה על חמאס ומתנחלים על השלום ועל אי השלום, נדבר בכנות". 

עוד לפני כן, התייחס טאהא לתוצאות הבחירות כפי שהן ידועות עד כה, אמר: "על פי מפת הגושים הקיימת, יש מפלגה אחת, רע"מ, שהיא מראש לא אמרה שהיא נמצאת בגוש ספציפי. יש לנו חברה ערבית שסובלת מזה עשרות שנים מאפליה ואנחנו נרצה לשפר את מצבו של האזרח הערבי, לא בכל מחיר כמובן".


(רע"מ, דיווח בכאן חדשות, אמש)