מי מספר 7 ברשימת מרצ לכנסת ה -24

מרצ שכבר גירדה את אחוז הרשימה מלמטה, מכה את סקרי הבחירות ובכל המדגמים מתייצבת על מספר יציב של מנדטים, מי שככל הנראה תרוויח מתוצאות הבחירות היא חברת הכנסת לשעבר מיכל רוזין, מספר 7 ברשימת מרצ לכנסת ה - 24

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/21 23:08 י בניסן התשפא

מי מספר 7 ברשימת מרצ לכנסת ה -24
מספר 8 ברשימת מרצ מיכל רוזין, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

מה לא אמרו על מפלגת מרצ, דרשו ממנה לפרוש מהמירוץ כי היא מסכנת את גוש השמאל, קטטות עם מפלגת העבודה וצעקות גוועלד קורעות לבבות, החשש האמיתי והמוצדק של המפלגה להימחק מהמפה הפוליטית הוציא ככל הנראה את בוחרי מרצ מאדישותם, לעומת הבחירות הקודמות אז כשהיו במפלגה מאוחדת יחד עם מפלגת העבודה ואורלי לוי, המפלגה הגיע לשבעה מנדטים, בעוד שהפעם על פי מדגמי הטלוויזיה התמקמה מרצ במקום יציב מעל לאחוז החסימה, ועשתה זאת לגמרי לבדה, כשהיא מגיעה לשבעה מנדטים בקו הסיום ואף נושקת לשמיני. 

צילום: כיפה

מי שמרוויחה מההצלחה של מרצ, היא לא אחרת מחברת הכנסת לשעבר מיכל רוזין, שכיהנה בעבר כחברת כנסת מטעם מרצ, ושימשה כיו"ר השדולה הגאה והשדולה לשוויון תעסוקתי, יו"ר השדולה לפלורליזם ושיוויון אזרחי, חברת ועדת חוקה, שקיפות חוץ וביטחון. 

רוזין נולדה ברמת גן, למדה בתיכון בליך בעיר, ושירתה בצה"ל כקצינת חינוך. החלה את פעילותה הפוליטית בעוזרת חברת הכנסת יעל דיין ממפלגת העבודה, בשנים 1993 עד 1994, ולאחר מכן שימשה כעוזרת הפרמלנטרית של חברת הכנסת נעמי חזן עד לשנת 1999 ושימשה כיועצת בכירה של רן כהן בעת שכהין כשר התעשייה והמסחר בממשלה. 

בבחירות לכנסת ה - 23 שובצה רוזין ברשימה המאוחדת "העבודה גשר מרצ" במקום ה18 והלא ריאלי, אך לקראת הבחירות לכנסת ה -24 שובצה במיקום ה 7 והריאלי וככל הנראה תשמש כחברה בכנסת הבאה.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן