סופה לנדבר במתקפה על ליברמן: "שונא את כולם"

באופן חריג, השרה לשעבר ומי שהייתה בכירה במפלגת ישראל ביתנו, תוקפת בחריפות את ליברמן: "איווט מוכן לשבת עם הרשימה המשותפת, הוא דיקטטור והכול עושים לפי דרישה שלו, הוא שונא את כולם ומעביר קולות מימין לשמאל"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 21/03/21 23:08 ח בניסן התשפא

סופה לנדבר במתקפה על ליברמן: "שונא את כולם"
סופה לנדבר, צילום: Uri Lenz /FLASH90

יומיים לבחירות והמערכת הפוליטית ממשיכה לייצר דרמות. השרה לשעבר ומי שהייתה בכירה במפלגת ישראל ביתנו, החליטה לשבור את שתיקתה ולהביע את הביקורת החריפה שלה על יו"ר מפלגתה לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן. "אינני יכולה להרשות לעצמי להמשיך עם שתיקתי", אמרה הערב (א') לנדבר בסרטון שפרסמה בחשבון הפייסבוק שלה.

לנדבר איננה חברת כנסת מטעם ישראל ביתנו מזה כשנתיים, לאחר שבבחירות לכנסת ה-21, ליברמן לא שיבץ אותה ברשימת מפלגתו. לנדבר הייתה מבכירי ישראל ביתנו ושימשה פעמיים כשרת העלייה והקליטה. 

"שנתיים אחרי שסיימתי את תפקידי כשרת העלייה מטעם ישראל ביתנו, שתקתי. שתקתי כי פחדתי. אני רוצה להזהיר אתכם. אתם מצביעים למפלגה שתמיד מכרה את עצמה כמפלגת ימין" האשימה לנדבר.

 

https://twitter.com/igal_malka/status/1373729988378251267

 

עוד הוסיפה לנדבר: "איווט מוכן לשבת עם הרשימה המשותפת, הוא דיקטטור והכול עושים לפי דרישה שלו, הוא שונא את כולם ומעביר קולות מימין לשמאל. הוא בחיים לא נתן לנו אישור להעביר חוקים של דת ומדינה, יש לו סלידה מהומואים".

בתגובה מסרו מטעם דוברות ישראל ביתנו: "צר לנו שסופה לנדבר בחרה להמיר כעסים ותסכולים אישיים מכך שלא שובצה לרשימת ישראל ביתנו לכנסת לשקרים והשתלחויות אישיות ביו"ר המפלגה. אנחנו מאחלים לגב' לנדבר בריאות והצלחה בהמשך הדרך".