בנט: "נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון, עניתי - צריך להחליף אותך"

שלושה ימים לבחירות ובנט ממשיך במתקפה על נתניהו - אך גם שולל ישיבה תחת לפיד: "השורה התחתונה שיש 80 מנדטים בימין ו-30 מנדטים בשמאל, נקים ממשלת ימין"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 20/03/21 22:52 ז בניסן התשפא

בנט: "נתניהו הציע לי להיות שר הביטחון, עניתי - צריך להחליף אותך"
נפתלי בנט, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

שבוע הבחירות מתחיל: יו"ר מפלגת ימינה, ח"כ נפתלי בנט התראיין הערב (ש') בתכנית "פגוש את העיתונות" ותקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בנט חשף שנתניהו ניסה לצרף אותו לממשלה לפני פיזור הכנסת. "כשהוא ראה שמתפרקת הממשלה אז הוא נזכר להתקשר אליי ואמר 'בוא תהיה שר הביטחון'. אמרתי לנתניהו - צריך להחליף אותך'", טען יו"ר ימינה. "אמרתי לא, צריך להחליף אותך. בסוף העם יחליט. אני דמוקרט, אני אכבד את העם".

 

(מתוך "פגוש את העיתונות", באדיבות חדשות 12)

בנט המשיך ותקף את הממשלה, ובפרט את חברי הליכוד, והזהיר מבחירות נוספות. "הליבה של מה שאני עושה זה לוודא שנתניהו לא יגרור אותנו, ולא לפיד ולא גדעון, לבחירות חמישיות, כי לשם זה הולך. עוד בחירות זה נתניהו שנשאר ראש ממשלה, מירי רגב עדיין שרת תחבורה עם מוטציות בנתב"ג וגלנט שנותן לעצמו ציון 90 ממשיך להיות שר החינוך", אמר. "זה הדבר הכי גרוע. הרי נתניהו גורר אותנו לממשלות מעבר".

יו"ר ימינה הגיב לאמירות שהוא בכל זאת ישב עם נתניהו: "ממש לא. אני נחוש לעשות הכול כדי להחליף אותו, אבל תנו לי את הכלים. אני לא רוצה לשבת עם נתניהו, אני חושב שהוא עשה טוב, עכשיו הוא כבר לא עושה טוב. כל עוד הוא עשה טוב, תמכתי בו למרות החתול השחור שעבר בינינו".

בנוסף, שלל בנט ימינה את הטענות כי ישב עם לפיד בגוש מרכז-שמאל: "לא הולכים לבחירות חמישיות ולא מקימים ממשלה בראשות השמאל", אמר. "לפיד הוא בחור טוב והוא לא איש פסול, אבל הוא בראש גוש המרכז שמאל. השורה התחתונה שיש 80 מנדטים בימין ו-30 מנדטים בשמאל, נקים ממשלת ימין".