אלקין נגד נתניהו: "12 שנה עזרתי לך לנצח ולהקים ממשלות"

השר לשעבר טוען כי במרוצת השנים, ראש הממשלה לא פעל להביא ממשלות ימין, ואין סיבה שכך יקרה בבחירות הקרובות. "ב-2009 הבאת את ברק, ב-2013 הבאת את לפיד ולבני, ב-2016 הכנת הסכם עם הרצוג ולבני שרק בנס לא הספקת לחתום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/03/21 15:39 ד בניסן התשפא

אלקין נגד נתניהו: "12 שנה עזרתי לך לנצח ולהקים ממשלות"
אלקין ונתניהו, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

פחות משבוע לבחירות לכנסת ה-24, תקווה חדשה בראשות גדעון סער מאבדת גובה עד כדי מספר חד ספרתי של מנדטים בחלק מן הסקרים, וחבריה מנסים להשיב מעט ממה שאפשר. מועמד תקווה חדשה, זאב אלקין, שעד לא מזמן היה מקורבו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, טוען היום (ד') כי למרות שיכול היה, נתניהו לא פעל בכדי שתקום ממשלת ימין "על מלא". 

"אדוני ראש הממשלה" כתב אלקין בחשבון הטוויטר שלו, "12 שנה עזרתי לך לנצח ולהקים ממשלות, ניהלתי מטעמך מו"מ קואליציוני. גם כשיכולת אף פעם לא הקמת ממשלת ימין על מלא. ב-2009 הבאת את ברק וזרקת את האיחוד הלאומי. ב-2013 הבאת את לפיד ולבני. ב-2016 הכנת הסכם עם הרצוג ולבני שרק בנס לא הספקת לחתום. אז הפעם אנחנו נחליף אותך ב23.03!".

העיתונאית דפנה ליאל פרסמה היום, כי תקווה חדשה פנתה למפקד גל"צ, שמעון אלקבץ, בדרישה להפסיק את פעילותו בתחנה הצבאית של איש התקשורת, יעקב ברדוגו, בטענה שהופעותיו של ברדוגו בגדר תעמולת בחירות. 

בשבוע שעבר כתב ברדוגו בחשבון הטוויטר שלו, "סער-שאשא-אלקין בקמפיין בחירות חדש "יעקב ברדוגו לא מוציא מילה מהפה בלי הנחיה מבלפור, אני הייתי בחדר שבו ניתנו לו הנחיות...". ככול שהמנדטים הווירטואלים נעלמים השקרים נערמים. אלקין-היית בחדר ושתקת?...". כתב ברדוגו והתכוון לטענה לפיה הוא מקבל הנחיות מנתניהו. 

בראיון באולפן כיפה שנערך בתחילת השבוע, אמר אלקין: "הולכת להיות הפתעה גדולה בבחירות, יש לנו הרבה אנשים שמצביעים לנו מחתרתית. אני מגיע להרבה מצביעי ליכוד שנגישים אליי ואומרים שכל השנים הם הצביעו ליכוד, אך הפעם הם יצביעו לתקווה חדשה רק שהם פוחדים להזדהות. המצביעים מפחדים להודות שהם יצביעו לגדעון סער, לא מדובר בבודדים אלא בכמות גדולה של אנשים שחוזרים על אותו המשפט. מדובר גם בראשי סניפים של הליכוד שאומרים לי שפורמלית הם עובדים עבור הליכוד, כי על כך הם מקבלים תקציב, אבל בקלפי הם ישימו תקווה חדשה".