סמוטריץ' תוקף: "בנט טעה בניווט הערכי והפוליטי"

שבוע לבחירות והמתקפות מחריפות: סמוטריץ' יוצא כנגד שותפו לשעבר בנט ומאשים: בנט שם הכל בצד כדי להיות ראש ממשלה. הוא מפנה עורף למחנה הלאומי

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 16/03/21 20:05 ג בניסן התשפא

סמוטריץ' תוקף: "בנט טעה בניווט הערכי והפוליטי"
סמוטריץ' נכנס בבנט, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

שבוע לבחירות והמאבקים על המנדטים נכנסים לישורת האחרונה. יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ' תוקף היום (ג') את שותפו לשעבר ח"כ נפתלי בנט, יו"ר ימינה. סמוטריץ' סיפר בוועידה של ערוץ 20 על הסיבה לעזיבתו את בנט והאשים אותו באי שייכות למחנה הלאומי.

 

 

סמוטריץ' יצא נגד בנט ואמר כי הוא אינו מתאים לראשות הממשלה: "נפתלי ואני נפרדנו כי נפתלי סימן לעצמו יעד להחליף את נתניהו ולהיות ראש ממשלה, כשאתה לא יודע להיות ראש ממשלה במדינת ישראל של היום בלי 30 מנדטים של הליכוד כשהממשלה ממשלת ימין. זה אומר שאתה חייב ללכת עם השמאל. ולכן, הוא אומר 'אני שם הכל בצד ומתעסק רק בפרנסה'. הרי, אם אתה בא לממשלה לאומית, למה אתה צריך לשים הכל בצד? תגיד, 'אני רוצה להיות שר אוצר ולא ביטחון', 'אני לא אכנס לממשלה בלי קווי יסוד של תכנית סינגפור'. בנט אומר: 'אני שם הכל בצד, אז מה אכפת לי לשבת עם יאיר לפיד? אני שם הכל בצד אז מה אכפת לי לשבת עם מרב מיכאלי?'.

יו"ר הציונות הדתית מסמן את בנט כיריבו העיקרי לקולות הציונות הדתית ומציג את שותפו לשעבר כ"מחוץ למחנה": "בנט טעה בניווט הערכי והפוליטי. לציונות הדתית יש קבוצות שייכות טבעית. אני לא אתן לציונות הדתית להפנות עורף למחנה הלאומי".

 

(ראיון של סמוטריץ' לחדשות כיפה)