מירב מיכאלי: "צריך להקפיא כל הוצאה על שטחי יהודה ושומרון שיהיה בעתיד במשא ומתן"

בראיון לפגוש את העיתונות, יו"ר מפלגת העבודה אמרה כי לאחר הבחירות בכוונתם לפעול לפתרון המשבר הכלכלי שנוצר כתוצאה מנגיף קורונה, מהכסף שנמצא בהוצאות על שטחי יהודה ושומרון

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 06/03/21 23:07 כב באדר התשפא

מירב מיכאלי: "צריך להקפיא כל הוצאה על שטחי יהודה ושומרון שיהיה בעתיד במשא ומתן"
ח"כ מיכאלי, צילום: Miriam Alster/FLASH90

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, התראיינה הערב (ש') בפגוש את העיתונות לרינה מצליח ואמרה כי "צריך להקפיא כל הוצאה לשטחי יהודה ושומרון שיהיו במשא ומתן עתידי", בכדי לצאת מהמשבר הכלכלי שנוצר כתוצאה מהקורונה. 

ח"כ מיכאלי נשאלה על ידי מצליח מה בכוונתם לעשות לאחר הבחירות, ומיכאלי ענתה כי הם מקנים חשיבות רבה בפתרון המשבר הכלכלי בעקבות מגפת הקורונה: "מצביעים צריכים לדעת מה נעשה עם 70 אחוז מהמפוטרים שהם נשים, משבר הקורונה לא יהיה מאחורינו עד שאחרונת הנשים לא תחזור לעבוד".

כשנשאלה יו"ר מפלגת העבודה מאיפה צריך להביא את הכסף לשיקום המשק, אמרה מיכאלי: "צריך להשקיע חזרה בחברה הישראלית, הכסף נמצא, זו שאלה של סדר עדיפויות. צריך להקפיא כל הוצאה לשטחי יהודה ושומרון שיהיו במשא ומתן עתידי".

בתוך כך, במהלך הראיון אמרה מיכאלי כי היא לא פוסלת ישיבה בקואליצה עם בנט וסער. לצד זאת, יו"ר מפלגת העבודה  קראה למפלגת "כחול לבן" ולבני גנץ "לפרוש ממערכת הבחירות", משום איבוד הקולות שהם גורמים לגוש השמאל, והאשימה את שר הביטחון: "בניגוד לגנץ, רבין לא היה יושב עם נתניהו עם שלושה כתבי אישום".