ימינה: אם הבחירה תהיה בין בחירות חמישיות לממשלת נתניהו - נשב עם נתניהו

מפלגת ימינה מבהירה לאיזו ממשלה תצטרף, לאחר שבשבוע שעבר הודיע בנט כי מפלגתו לא תצטרף לממשלת שמאל בשביל להחליף את נתניהו. סער הגיב: "טעות חמורה תהיה לתת לנתניהו להרכיב ממשלה נוספת"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/02/21 07:36 טז באדר התשפא

ימינה: אם הבחירה תהיה בין בחירות חמישיות לממשלת נתניהו - נשב עם נתניהו
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ימינה בדרך לגוש הימין. לאחר שבשבוע שעבר אמרו בימינה כי לא ישבו תחת ממשלת שמאל, הבוקר (א'), במפלגה בראשות ח"כ נפתלי בנט, עולים שלב ואומרים תחת מי הם כן ישבו בממשלה. בימינה אומרים כי בבחירה בין בחירות חמישיות לבין ממשלה תחת נתניהו - הם יצטרפו לנתניהו. בימינה אמנם לא טוענים כי לא ישבו תחת נתניהו מלכתחילה, אך מדובר בצעד משמעותי עבור גוש הימין בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו. כך על פי פרסום בכאן חדשות.

בימינה הגיבו לדברים והתחמקו: "רק ימינה בראשות בנט תשמור על שלטון נתניהו".

יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, השיב לדברים: "אני חושב שכל הציבור זכאי לשמוע דברים מפורשים. טעות חמורה תהיה לתת לנתניהו להרכיב ממשלה נוספת. מבחינת נתניהו להתגלגל מבחירות לבחירות ולנהל ממשללת מעבר. אסור שזה יימשך. אך ורק שינוי יביא להחזרת היציבות הפוליטית". 

נזכיר כי בשבוע שעבר בימינה לא חתמו על הצהרת נאמנות לראש הממשלה. בראיון שנערך עמו בכאן חדשות ביום רביעי שעבר, אמר בנט "ראש הממשלה לא מסוגל להקים ולהחזיק ממשלה יציבה, הגיע הזמן להחליף אותו וזה יקרה רק מימין". 

"ימינה לא תשב בממשלה בהובלת השמאל כולל לפיד כראש ממשלה", אמר בנט באותו ראיון. על השאלה "לפיד הוא שמאל? הוא בעצמו אומר שהוא ימין", השיב: "הוא יכול להגיד גם שהוא קנגרו. אנחנו לא נשב הממשלה בראשות השמאל, אין לנו בעיה שלפיד ישתתף בממשלה. הברירה היא או המשך הדישוש עם נתניהו או שינוי וזינוק בהובלה שלי". 


(ח"כ מתן כהנא באולפן כיפה)