סער לבנט: נפסיק את המתקפות נגדך

יו"ר תקווה חדשה פרסם קריאה פומבית לבנט והודיע כי מפלגתו תפסיק לתקוף את ימינה: "המשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו. לפיכך, היא תיפסק מצידנו, גם אם זה יהיה באופן חד-צדדי"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 18/02/21 12:20 ו באדר התשפא

סער לבנט: נפסיק את המתקפות נגדך
סער ובנט. ארכיון, צילום: פלאש 90

הפסקת אש בין סער לבנט? לאחר מספר ימים של חילופי האשמות בין תקווה חדשה לימינה, במסרי הקמפיין, סרטונים ובאמירות של המועמדים עצמם, הודיע היום (ה') יו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, כי מפלגתו תפסיק לתקוף את מפלגתו של בנט.

יועז הנדל נגד בנט ושקד: "אני לא חתמתי על הסכמים עם נתניהו, הם חתמו על הסכם נאמנות"

בהודעה שפרסם כתב סער לבנט כי "לישראל חשוב שנלך ביחד ונעשה שינוי במדינה. טובת המדינה מחייבת את החלפת נתניהו כדי לאחד את העם ולהקים ממשלה יציבה. תקווה חדשה תתמקד רק בכך". סער פנה לבנט והבהיר: "אתה לא היריב שלנו והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו. לפיכך, היא תיפסק מצידנו, גם אם זה יהיה באופן חד-צדדי".

בליכוד אמרו בתגובה כי "גדעון ובנט כבר חתמו על הסכם עודפים והיום גדעון הודיע על הפסקת אש עם בנט - הכל כדי לתאם את הממשלה שלהם תחת לפיד. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא!"

בימינה טרם פרסמו הודעת את תגובתם לציוץ של סער, אך כמה דקות לפני עוד פרסמו הודעה הממשיכה את קרב ההאשמות, בתגובה לראיון של סער ברדיו קול ברמה, בה נאמר כי "הסיבה שמפלגת העריקים של גדעון יורדת במנדט וחצי כל שבוע היא שברור לכולם שאחרי הבחירות 5 מתוך 10 ח"כים של גדעון יערקו לנתניהו כדי להקים עבורו ממשלה, בדיוק כפי שהאוזר, הנדל והילה שי-וזאן עשו לפני חצי שנה.
גדעון הוא גנץ ממוחזר, הציבור בוחר בעשייה של בנט ולא באופורטוניזם של עריקי סער".

בימים האחרונים, כאמור, תקפו מועמדי שתי המפלגות זה את זה ואת סער ובנט ישירות, כפי שעשו אף שני ראשי המפלגות בטוויטר ובראיונות שונים. ההערכה היא כי בנט וסער נלחמים על בין שניים לשלושה מנדטים שעשויים לעבור ממפלגה למפלגה, לקראת הישורת האחרונה של מערכת הבחירות לכנסת.