חגית משה: "מאמינה שבשעתיים הקרובות תהיה בשורה"

יו"ר הבית היהודי סיפרה כי אתמול בלילה נמשך המשא ומתן לאחדות עם האיחוד הלאומי, והיא מצפה כי הבוקר יהיו בשורות. על איחודים נוספים: "שוקלים את העניין של חבירה לצורך בחירות ואז פירוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/02/21 08:29 כא בשבט התשפא

חגית משה: "מאמינה שבשעתיים הקרובות תהיה בשורה"
יתאחדו סוף סוף?, צילום: ארנון בוסני

פחות מ-48 שעות למועד האחרון להגשת הרשימות, מחר (ה') בשעה 22:00 בלילה, ומפלגות הציונות הדתית עדיין מנהלות משא ומתן. אחרי יום של תדרוכים והאשמות הדדיות אמש, נראה כי חלה התקדמות במגעים, ויו"ר הבית היהודי, חגית, משה אומרת הבוקר כי היא מצפה לבשורה בשעות הקרובות.

אז מה מעכב את סגירת הרשימות בין הבית היהודי והציונות הדתית?

"אתמול ישבנו עד השעות הקטנות של הלילה על ניסוחים וחיבורים", אמרה יו"ר הבית היהודי בראיון לכאן חדשות. "מאמינה שבשעתיים הקרובות תהיה בשורה".

כזכור, אמש דחו בבית היהודי את כינוס המרכז, שתוכנן לאתמול בערב, ב-24 שעות. בהודעה של המרכז נכתב שהמשא ומתן על הריצה המשותפת עדיין לא הגיע לסופו. עקב כך כינוס מרכז המפלגה והצבעה על הסכם ריצה משותפת שתוכנן לאתמול, נדחה להערב בשעה 20:00.

בכנס יוצג ההסכם לאחריו תתקיים הצבעה לאישור הסכם ריצה משותפת כפי שיוצג על ידי יושבת ראש המפלגה. במידה ואכן יהיה הסכם בין הצדדים עד מחר ההסכם יהיה תלוי באישורו של חברי המרכז. אך במידה וגם ביום רביעי עדיין לא יגובש הסכם מלא, יובא בפני המרכז הצבעה אחרת שתאשר ותסמיך את יו״ר המפלגה לחתום על הסכם ריצה משותפת עם מפלגות אחרות לפי דעתה שלה.

בהמשך הראיון התייחסה חגית משה לריצה משותפת גם עם מפלגת עוצמה יהודית ומפלגת נעם, שחתמו בעצמן על הסכם לריצה משותפת, ולא נשמעה נלהבת מהאפשרות לחיבור. לדבריה, במפלגה "שוקלים את העניין של חבירה לצורך בחירות ואז פירוד, רק כי אני לא רוצה שנגיע לסבב רביעי של בחירות. אם נראה שעוצמה לא מוכנה להיכנס ואז לצאת - הם לא יהיו איתנו".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן