בן גביר לסמוטריץ': "בחיבור משותף נבטיח ממשלת ימין אמיתית"

ראשי מפלגת עצמה יהודית ונעם פנו בשעה האחרונה לראשי מפלגות הבית היהודי, והציונות הדתית בבקשה להתחיל במו"מ מידי לאפשרות הקמת רשימה משותפת "כל מפלגה לבד, אינה עוברת את אחוז החסימה, וגם לחלקי חיבורים אין היתכנות למעבר"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 02/02/21 15:58 כ בשבט התשפא

בן גביר לסמוטריץ': "בחיבור משותף נבטיח ממשלת ימין אמיתית"
סמוטריץ' ובן גביר, צילום: פלאש 90

יומיים לסגירת הרשימות והמאמצים לאחדות עולים שלב נוסף. ראשי מפלגות עוצמה יהודית ונעם, איתמר בן גביר ואבי מעוז, שחתמו על הסכם איחוד בתחילת השבוע פנו במכתב לבצלאל סממוטריץ' וחגית משה בבקשה להשלים את המהלך וליצור חיבור גדול. 

במכתבם כתבו איתמר בן גביר ואבי מעוז כי "גם הבוקר, כמו בכל הימים האחרונים, פורסמו סקרים המראים כי כל מפלגה לבד, אינה עוברת את אחוז החסימה, ואף איחוד חלקי, אין בכוחו להביא לכדי כניסה לכנסת. לעומת זאת, חבירה של ארבעת המפלגות: איחוד לאומי, בית יהודי, נעם ועצמה, מניבה שישה ואף שבעה מנדטים. מסקר שפורסם הבוקר עולה כי בהתנהלות משותפת נכונה, גוש הימין יכול לקבל בבחירות הקרובות 63 מנדטים".

"אנו קוראים לכם, ח''כ סמוטריץ' והגברת חגית משה, להצטרף למהלך שהתחלנו, ולהתאחד יחדיו לרשימה דתית מאוחדת. בואו נתכנס עוד היום לפגישת מו''מ על מנת להתמודד יחד בבחירות הקרובות ברשימה אחת לכנסת שמביאה שבעה מנדטים ואולי אף יותר, ומצילה בכך את גוש הימין כולו. הבה נתעשת כעת, בטרם יהיה מאוחר מידי" הוסיפו השניים במכתבם. 

כאמור, בתחילת השבוע חתמו מפלגות נעם ועוצמה יהודית על הסכם ריצה משותפת בין המפלגות בבחירות הקרובות. בהסכם נכתב בין היתר כי "לאור האתגרים הניצבים בפני מדינת ישראל והצורך בהקמת ממשלת ימין חזקה ויציבה ולאור המטרה לחבר בין כלל המפלגות  המייצגות את הציונות הדתית ואת כל תורת ישראל  עם ישראל וארץ ישראל, הגיעו הצדדים להסכמה על ריצה משותפת".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן