"שיהיה ברור לתחמנים מהליכוד" | בכחול לבן משיבים אש

במפלגת כחול לבן משיבים לדבריו של יו"ר הקואליציה, אומרים כי "כחול לבן לא תוותר על כך שכל מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ יהיו סגורים", ולא מוכנים לאפליה בכל הקשור לאכיפה וקנסות, "דין בני ברק כדין הרצליה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/01/21 10:50 יד בשבט התשפא

"שיהיה ברור לתחמנים מהליכוד" | בכחול לבן משיבים אש
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

המלחמה בין מפלגות כחול לבן והליכוד ממשיכה גם הבוקר (ד'). עוד בטרם נפתח הדיון בוועדת החוקה על חוק הקנסות, אמר יו"ר הקואליציה, מיקי זוהר, "‏כחול לבן מתנגדים לכל פשרה שמוצעת בעניין חוק הקנסות, הם מוכנים לסכן את בריאותם של כל אזרחי ישראל בשביל קמפיין הבחירות שלהם". 

מיקי זוהר: כחול לבן מוכנים לסכן את בריאות האזרחים בשביל הבחירות

בכחול לבן לא נשארו אדישים והשיבו במתקפה משלהם. "או שכולם יישמעו לסגר, או שלא יהיה סגר", אמרו במפלגה המתכווצת. "שיהיה ברור לתחמנים מהליכוד: כחול לבן לא תוותר על כך שכל מוסדות החינוך בכל רחבי הארץ יהיו סגורים. בניגוד לנתניהו, יש לנו אחריות. לא נאפשר מדיניות מופקרת משיקולים פוליטיים שעולה בחיי אדם. דין בני ברק כדין הרצליה".

חברת המפלגה, תהלה פרידמן אמרה אתמול, כי שר החינוך יואב גלנט, מתעקש להמשיך ולממן מוסדות חינוך חרדיים מפרי סגר: "אז מסתבר שמשרד החינוך בהחלט יכול, משפטית, לשלול תקציבי מוסדות חינוך (ממומניי מדינה ועירייה) מפרי סגר. הוא פשוט מסרב לעשות זאת מסיבות פוליטיות. שוב ושוב פניתי ללשכה המשפטית של המשרד וקיבלתי תשובות של "כלי לא מתאים", "שימוע ארוך". בקיצור חרטא. גלנט מתעקש להמשיך לממן מוס"ח מפרי סגר תחמניסטן".


(ח"כ פרידמן בראיון לכיפה, ארכיון)