חגית משה לאחר הזכייה: "מחויבת לאחדות הכוחות בציונות הדתית"

יו"ר הבית היהודי הטרייה הגיעה לאחר זכייתה בפריימריז למטה הבית היהודי במושב נחלים, ונשאה נאום ניצחון: "אני מחויבת לאחדות הכוחות של הציונות הדתית"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 20/01/21 00:05 ז בשבט התשפא

חגית משה לאחר הזכייה: "מחויבת לאחדות הכוחות בציונות הדתית"
חגית משה במטה הבית היהודי לאחר הזכייה, צילום: ללא

יו"ר הבית היהודי הנבחרת, חגית משה, הגיעה הלילה (ג') למטה המפלגה במושב נחלים, שם נספרו הקולות, ונשאה נאום ניצחון. משה אמרה כי היא מחויבת לאחדות, וקראה לכל הזרמים בציונות הדתית להצטרף.

חגית משה היא יו"ר הבית היהודי

"טובת הציונות הדתית היא איחוד של כולם". אמרה. "התברכנו, והציבור הדתי לאומי הוא ציבור בעל דעות מגוונות. אבל לכולם יש מקום אצלנו בבית. עיני הציבור הדתי לאומי נשואות אלינו, הציבור מחכה לבשורה של אחדות. במשך השנים ידענו ללכת ביחד למרות המחלוקות, כי הייתה לנו אחריות. אחריות על הציבור ואחריות על הדרך. כשהתפצלנו איבדנו מכוחנו הפוליטי. וכתוצאה מזה הציבור אותו אנו מייצגים ומפעלינו הגדולים ניזוקו''.

משה הצהירה כי ''הדבר היחידי שהנחה אותי להתמודד היא טובת המפלגה, טובת הציונות הדתית, וטובת הציונות הדתית כעת היא איחוד של כולם. לא נצבע את המפלגה בצבע כזה או אחר, היופי שלנו הוא בגיוון. אני מחויבת לאחדות הכוחות בציונות הדתית. את אחי אנוכי מבקשת, את כל אחיי, הפזורים בכל המפלגות. את החרד''לים, הליברלים, הלייטים, הקיבוצניקים, המתיישבים, אנשי הכפר והעיר, מהפריפריה ומהמרכז. לכולם יש מקום אצלנו בבית ואת כולם אנחנו רוצים''.

בהמשך פנתה לחברי הבית היהודי: ''אנחנו יוצאים עכשיו יחדיו למסע, מסע לשיקומה של המפלגה, מסע שכל חברי המפלגה יהיו שותפים בו, מסע חזרה למפלגה דמוקרטית עם מוסדות שפועלים בשקיפות, מסע להחזרת האמון הציבורי במפלגה ובדרכה. מסע בו נחזיר את מפלגת הבית היהודי להיות חוד החנית של הציונות הדתית''.