יו"ר ההסתדרות מאיים על נתניהו: "לא מציע לו לבחון את רף הסבלנות שלי"

ארנון בן דוד האשים פוליטיקאים, שכחלק ממערכת הבחירות "מנסים להסיט את הביקורת המוצדקת שנמתחת עליהם, לכיוונם של ההסתדרות והעובדים בישראל", ואמר כי ההסתדרות ערוכה לכל מאבק שיידרש משום כך

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 19/01/21 16:17 ו בשבט התשפא

יו"ר ההסתדרות מאיים על נתניהו: "לא מציע לו לבחון את רף הסבלנות שלי"
ארנון בן דוד, יו"ר ההסתדרות, צילום: פלאש 90

יו"ר ההסתדרות, ארנון בן דוד, פנה היום (ג') במכתב לעובדות ולעובדים המאוגדים בהסתדרות, והתייחס להכפשת הארגון על ידי פוליטיקאים מסוימים במערכת הבחירות הנוכחית:

בימים האחרונים, ובתוך מערכת בחירות נוספת שנכפתה על הציבור, אנו רואים שוב כיצד פוליטיקאים שונים מנסים להסיט את הביקורת המוצדקת שנמתחת עליהם, לכיוונם של ההסתדרות והעובדים בישראל.

אני לא מציע לאף אחד, כולל ראש הממשלה, לבחון את רף הסבלנות שלי ואת העוצמה והלכידות של העובדים בישראל. נהיה ערוכים לכל תרחיש ולכל מאבק ככל שנידרש אליו.

יחד עם זאת, ולאור תחושה עמוקה של אחריות לעתידה של המדינה, אנו פתוחים תמיד לשיח הוגן ומכבד שנועד לקדם את החברה והכלכלה בישראל, מתוך תחושה של שותפות.

צילום: ללא

בדבריו, התייחס בן דוד גם למצוקת העובדים בצל משבר הקורונה והאשים את הממשלה במצב המשק: 

כבר בתחילת המשבר דרשתי מהמדינה להזרים כסף חי למשק ולבעלי העסקים, אך הממשלה העדיפה לשמור על יד קפוצה. במקום לתת פתרון אמיתי ומיידי, מקבלי ההחלטות קיוו לכבות את השריפה באמצעות קרנות הלוואות בערבות המדינה. המגזרים השונים מצאו את עצמם נאנקים תחת הנטל, ותוך כדי כך רצים מהפגנה להפגנה כדי לנתץ את חומות האטימות של האוצר.