חגית משה הצביעה בירושלים: "הערב נצא לדרך חדשה"

המועמדת לראשות מפלגת הבית היהודי, הצביעה בקלפי בשכונת רמות בירושלים, לצד בעלה איציק משה. לאחר ההצבעה, אמרה: "הציונות הדתית מחכה לבשורה. מי שרוצה שמה שהיה יישאר אותו דבר - שלא יצביע לי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 19/01/21 15:23 ו בשבט התשפא

חגית משה הצביעה בירושלים: "הערב נצא לדרך חדשה"
חגית משה מצביעה, צילום: נעם נסימי

המועמדת לראשות מפלגת הבית היהודי וסגנית ראש העיר ירושלים, חגית משה, הצביעה בקלפי בשכונת רמות בירושלים, לצד בעלה איציק משה. לאחר ההצבעה שוחחה משה עם כתבים במקום, ואמרה: "הערב נצא לדרך חדשה. הציונות הדתית מחכה לבשורה. מי שרוצה שמה שהיה יישאר אותו דבר - שלא יצביע לי. מי שרוצה לצאת לדרך חדשה, של שקיפות ואחדות, שיצביע לי כדי שיחד נצא לדרך חדשה".

בהצהרה לתקשורת הוסיפה משה, כי תפעל לאיחוד הציונות הדתית: "הבחירות האלה יהיו דרמטיות וחשובות לציונות הדתית כולה. מה שמונח על הכף בימים אלה הוא עתידה הפוליטי של הציונות הדתית, והאם נמשיך להוות כוח פוליטי רב השפעה במדינת ישראל, או שנעלם לחלוטין. בשביל זה צריך שכולנו נשים את המשקעים בצד, ונחזור ללכת יחד. ברגע שאבחר אפעל באופן מיידי לחיבור אמיתי ומיזוג מפלגות עם השותפים מהאיחוד הלאומי ומיד לאחר מכן ננהל את המהלכים לחיבור גדול של כל חלקי הציונות הדתית, כפי שפעלנו בסבבי הבחירות הקודמים".

"מעל הכל הציבור רוצה אחדות. בכל פעם שניהלנו את המו"מ בתקשורת וכל צד זרק רפש על הצד השני, הציבור הצביע ברגליים ונטש", אמרה בסיום דבריה.