בנט נגד לפיד וליברמן: "הפסיקו להסית בשביל קולות"

יו"ר ימינה טוען כי המתקפות של ליברמן ולפיד נגד הציבור החרדי לא הביאו אף קול: "איווט ליברמן הוציא סרטון דוחה - כמעט אנטישמי - נגד הציבור החרדי בניסיון לקושש קולות"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 16/01/21 19:58 ג בשבט התשפא

בנט נגד לפיד וליברמן: "הפסיקו להסית בשביל קולות"
ליברמן עם לפיד, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

בנט נגד לפיד וליברמן. יו"ר ימינה טוען הערב (מוצ"ש) כי המתקפות של ראשי יש עתיד וישראל ביתנו על הציבור החרדי נועדו לקושש קולות - אך לא הביאו אף קול. לדבריו, הסרטון האחרון שפרסם ליברמן הוא "דוחה - כמעט אנטישמי", והציג את תכניתו לשילוב צעירי המגזר החרדי בשוק העבודה.

"לפיד וליברמן - חדלו להסית", כתב בנט. "צריך לאחד את העם כדי לפתור בעיות; לא לפלג. איווט ליברמן הוציא סרטון דוחה - כמעט אנטישמי - נגד הציבור החרדי בניסיון לקושש קולות. 
האם יש בעיות? חד משמעית. אך ככה לא פותרים בעיות בציבור החרדי. מתקפות לפיד וליברמן לאורך השנים לא הצליחו לגייס חרדי אחד; להיפך - הם רק האטו את השילוב שלהם בכלכלה".

בנט הוסיף כי "בממשלה שבעזרת ה׳ אקים נקדם את התכנית שלנו ״משיסוי לשילוב״ אשר יוריד את גיל הפטור ל-21 וישחרר רבים מהמגזר החרדי לרכוש מקצוע איכותי בגיל צעיר. 
מי שיבחר ימשיך ללמוד בבית המדרש, אך כל האחרים יוכלו לצאת ולרכוש מקצוע איכותי. 

"מי מתנגד ליוזמה זו? הקיצוניים משני הצדדים: לפיד וליברמן בשביל פופוליזם לצד חרדים קיצוניים מסוימים אשר רוצים למנוע את הבחירה של צעירים לצאת בגיל 21 לרכוש מקצוע".