ניר אורבך בקריאה לאחדות בציונות הדתית: "צו השעה"

מנכ״ל הבית היהודי, והמועמד לראשות המפלגה, קורא הערב לאחדות בציונות הדתית, וטוען כי מדובר בהזדמנות אחרונה. "דיברתי כבר עם מרב רעייתי, הסלון זמין גם הפעם. בואו בשלום"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/01/21 19:11 כט בטבת התשפא

ניר אורבך בקריאה לאחדות בציונות הדתית: "צו השעה"
ניר אורבך, צילום: מאיר אליפור

מנכ"ל הבית היהודי, והמועמד לראשות המפלגה, ניר אורבך, קרא הערב (ד') לאחדות בציונות הדתית. "זוהי קריאה אחרונה", כתב בחשבון הפייסבוק שלו. "אחדות השורות היא צו השעה. הסלון שלי בבית זמין".  

אורבך הציג בפוסט את תמונת האחדות הידועה: "התמונה הזו צולמה במערכת הבחירות השניה, רגע לאחר חתימת ההסכם לריצה משותפת של הבית היהודי, האיחוד הלאומי והימין החדש. למי שלא מכיר היא צולמה בסלון ביתי, כולנו מחייכים ומאוחדים אחרי ימים ארוכים של מו"מ מתיש בין המפלגות השונות. יכולנו להצטלם במשרדים ממוזגים או במקומות אחרים בהם התנהל המו"מ, אבל היא צולמה דווקא בבית משפחת אורבך".

 ימינה סבב ב

ימינה סבב ב'צילום: יח"צ

"וזה לא קרה במקרה, המשיך אורבך. "זה קרה כי הניסיון שלי בחיים הציבוריים איפשר לי להביא את הצדדים השונים לשולחן המו"מ. זה קרה בגלל הניסיון הפוליטי שלי, בשל היכולת שלי לחבר בין אנשים בצמתים מרכזיים בפוליטיקה ובבית היהודי, ויותר מכל בשל העבודה המשותפת יחד עם בנט והחברות שלי עם סמוטריץ, הם אלו שהובילו בסופו של יום לאחדות בציונות הדתית".  

אורבך קרא לחבריו לא להחמיץ את השעה: "חברים וחברות, בשעה זו כאשר כיפופי הידיים ממשיכים זוהי השעה לחזור אלי הביתה, לסלון. למרות כל רעשי הרקע בימים האחרונים, האחדות של הציונות הדתית נצרכת ומחויבת במציאות הפוליטית היום". 

על היום שלאחר הבחירות על ראשות הבית היהודי, אמר: "כאשר אבחר בעז"ה ביום שלישי לעמוד בראשות הבית היהודי אפעל מיד לאחדות השורות. אפעל לחסן את הציונות הדתית ממוטצית הפיצולים. מה שחשוב לציבור הוא  האחדות. בצלאל ונפתלי אני פונה אליכם, אם נרוץ יחד ננצח ביחד. דיברתי כבר עם מרב רעייתי, הסלון זמין גם הפעם. בואו בשלום".