הליכוד: "מאחלים הצלחה לגנץ וניסנקורן בזמן שראש הממשלה מוציא אותנו מהקורונה"

במפלגתו של ראש הממשלה לעגו לראש עיריית תל אביב ולשר הביטחון שהודיעו הערב על התמודדותם בבחירות, כל אחד במפלגתו: "מאחלים להם הצלחה בזמן שנתניהו מוציא את ישראל ממשבר הקורונה ומחזיר אותנו לחיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/20 20:42 יד בטבת התשפא

הליכוד: "מאחלים הצלחה לגנץ וניסנקורן בזמן שראש הממשלה מוציא אותנו מהקורונה"
נתניהו עם חברי הליכוד. הבחירות בדרך?, צילום: שרון רביבו

אחרי ההכרזה של בני גנץ על ריצתו בבחירות הקרובות בראשות כחול לבן, והקמת המפלגה החדשה של רון חולדאי 'הישראלים' יחד עם אבי ניסנקורן, בליכוד מגיבים ולועגים לראשי המפלגות. בהודעה מטעם הליכוד נמסר כי "‏אנחנו מאחלים הצלחה לגנץ ולחולדאי בזמן שראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לישראל, מוציא את ישראל ממשבר הקורונה ומחזיר אותנו לחיים".

יו"ר כחול לבן שר הביטחון, בני גנץ, יצא הערב (ג') בהצהרה כשהוא בעמדת חולשה, עם סקרים לא מחמיאים ועם מחסור חמור של חברי מפלגה שנוטשים. לאורך הצהרתו מודיע גנץ כי הוא יתמודד גם בסבב הבחירות הקרוב, עם אותה הבטחה ישנה כי יחליף את ממשלת נתניהו.

בני גנץ חוזר לסיסמתו הישנה: "סיום דרכו של נתניהו הוא ההישג הגדול ביותר של כחול לבן"

בהמשך נשא ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, הצהרה לתקשורת, יחד עם שר המשפטים ניסנקורן, והכריז על הקמת מפלגת 'הישראלים' בראשותו. חולדאי אמר בהצהרה כי "החלטתי שאינני יכול עוד לעמוד מנגד. לא אשתוק כי ארצי שינתה את פניה. באתי לכאן הערב כדי להודיע על הקמת מפלגה חדשה. יש לכם בית - מפלגת הישראלים".

חולדאי הציג את מפלגת 'הישראלים': "יש לכם בית"

שר המשפטים, שצפוי להתפטר בקרוב לאחר שחבר לחולדאי, ואם לא יעשה כן סביר להניח שיפוטר על ידי גנץ, אמר בהצהרתו כי "מדינת ישראל נמצאת בצומת קריטי, הדמוקרטיה הישראלית תחת מתקפה. לא היה דבר כזה מקום המדינה. כמי שהיה שם כשר משפטים וחבר ממשלה, הקדשתי בחודשים האחרונים את כל כולי למאבק בראש הממשלה ושלוחיו בכל האמור למערכת המשפט. נאבקתי וגם ניצחתי. כשהם רצו לפגוע בשומרי הסף, עמדתי שם ובלמתי אותם. ניסו והמשיכו לנסות לפגוע בי, להכפיש את שמי, להדביק לי עלילות וסיפורים מופרכים".

https://youtu.be/yvaw9p0sn6