המשבר בימינה: "בנט לא יפטר את סמוטריץ'"

ח"כ איילת שקד אמרה כי על אף הקשיים, אין סיבה שח"כ בצלאל סמוטריץ' לא יהיה ברשימת ימינה לבחירות הקרובות. על ראש הממשלה: "את נתניהו צריך להחליף לא בגלל התיקים, אלא בגלל שהוא נכשל בניהול משבר הקורונה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 29/12/20 10:08 יד בטבת התשפא

המשבר בימינה: "בנט לא יפטר את סמוטריץ'"
בנט וסמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שרת המשפטים לשעבר, ח"כ איילת שקד, התייחסה הבוקר (ג') למשבר הפנימי ברשימת ימינה בין ח"כ נפתלי בנט וח"כ בצלאל סמוטריץ'. "בנט לא יפטר את סמוטריץ', אנחנו רצים ביחד. בצלאל היה שר תחבורה מעולה ואני מקווה שהוא יחזור להיות שר תחבורה מעולה", אמרה שקד בראיון ל-103FM. 

מוקדם יותר הבוקר אמר בנט ב"כאן ב", כי בסופו של דבר הימין החדש והאיחוד הלאומי ירוצו כרשימה אחת. "נצטרך להסכים שנושאי דת ומדינה שמים בצד עד אחרי הטיפול בקורונה. בסוף נרוץ כמפלגה אחת והוא יהיה הסמן היותר ימין עמוק. כשלבני אדם אין לחם, שאר הדברים לא מעניינים".

על משפט נתניהו אמר בנט: "אני תומך בהגבלת כהונה וחוק צרפתי, אך לא רטרואקטיבית. לא בעד לבטל את האישומים נגד נתניהו. מערכת המשפט לאורך שנים רבות נהגה בטהרנות יתר בכל הדבר הזה. מתפלל שיצא זכאי, הוא צריך ללכת הביתה אבל לא ככה". 

שקד אמרה כי את נתניהו צריך להחליף בשל הניהול הכושל במשבר הקורונה. "את נתניהו צריך להחליף לא בגלל התיקים, אלא בגלל שהוא נכשל בניהול משבר הקורונה. הוא לא יכול להביא את החיסון לקרע ולשסע שיש בעם ואנחנו כן".