ראש עיריית אילת מצטרף למפלגתו של גדעון סער

מאיר יצחק הלוי, שעומד בראשות העיר כבר 17 שנים, מצטרף למפלגת "תקווה חדשה" וישתלב בעשירייה הראשונה. "הליכוד בהנהגת נתניהו מוביל שיח מפלג, משסה, מתלהם ונוקט בתרבות של הכפשה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 28/12/20 09:18 יג בטבת התשפא

ראש עיריית אילת מצטרף למפלגתו של גדעון סער
מאיר יצחק הלוי. מצטרף לסער, צילום: Oren Ben Hakoon/POOL

ראש העיר אילת, מאיר יצחק הלוי, עוזב את הליכוד ומצטרף למפלגת "תקווה חדשה" של גדעון סער. "אני נרגש ושמח להצטרף לתנועת תקווה חדשה בראשות גדעון סער, ראש הממשלה הבא של ישראל. ישראל זקוקה להנהגה חדשה ולתקווה חדשה", אמר הבוקר (ב').

הלוי, שמכהן כראש העיר מאז שנת 2003 צפוי להשתבץ בעשירייה הראשונה של המפלגה ובכך יהפוך לחבר הכנסת הראשון מהעיר אילת. הלוי יתפטר מתפקידו כראש עיריית אילת עד ה-3 בינואר, חודש לפני מועד הגשת הרשימות לכנסת.

"החלטתי לעזוב את תנועת הליכוד בה הייתי חבר שנים ארוכות, משום שהתנועה ומנהיגה, בנימין נתניהו, שינו את פניהם ואכזבו את הציבור. דווקא היום, בשעה שאנו זקוקים יותר מכל לאחדות, הליכוד בהנהגת נתניהו מוביל שיח מפלג, משסה, מתלהם, ונוקט בתרבות של הכפשה", אמר הלוי.

צילום: תקווה חדשה


יו"ר המפלגה, גדעון סער, בירך את המצטרף הטרי. "מאיר הוא שותף לדרך, ראש עיר שנאבק מכל הלב למען העיר והתושבים, שותף לחזון הממלכתיות והאחדות. ברוך הבא!".

עוד הוא אמר על הלוי: "אדם בעל ניסיון עצום ורקורד עשיר של עשייה. הקדיש את חייו למען העיר אילת שהוא עומד בראשה למעלה מ-17 שנים. הוא הזניק את מערכת החינוך שלה, הפך את העיר לבירת התיירות של ישראל, הפיח בה תנופת פיתוח גדולה ובסס את חזון העיר כשער הכניסה הדרומי של ישראל. ראיתי מעט מאוד ראשי ערים שנאבקו מכל הלב למען עירם ותושביהם כפי שראיתי את מאיר עושה לאורך השנים".


(מפלגת תקווה חדשה)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן