עוצמה יהודית: "סמוטריץ' לא פנה אלינו"

בתגובה לדיווחים על כך שסמוטריץ' עשוי לפרוש מרשימת ימינה ולרוץ בראש רשימה עם הבית היהודי ועוצמה יהודית, ב'עוצמה' מבקשים "לא לשרבב את שמנו כטקטיקה של העלאת מחיר במשא ומתן מול בנט"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 26/12/20 21:21 יא בטבת התשפא

עוצמה יהודית: "סמוטריץ' לא פנה אלינו"
בן גביר וסמוטריץ'. כוונות לריצה משותפת או ספין במו"מ?, צילום: פלאש 90

האם בצלאל סמוטריץ' מעוניין לפרוש מרשימת 'ימינה' ולרוץ בראש רשימה של הציונות הדתית, יחד עם הבית היהודי והאיחוד הלאומי? לאחר שנפתלי בנט אמר אמש בראיון, בתשובה לשאלה על סמוטריץ', כי "אני מנהיג המפלגה ולא אף אחד אחר", פרסם הערב (מוצ"ש) סמוטריץ' תגובה עוקצנית, בה הסביר כי איננו מתראיין בתכניות המשודרות בשבת, כיוון ש"שום דבר טוב לא יוצא מזה".

לאחר פרסום הפוסט של סמוטריץ' עלתה מחדש ההשערה כי סמוטריץ', אולי, מעוניין לפרוש מהרשימה בראשות בנט, גם לנוכח הירידה בסקרים, ולעמוד בראש רשימה ציונית-דתית.

מנגד, נטען כי מדובר רק בטקטיקת מו"מ של סמוטריץ' מול בנט, כשהוא מעוניין לשפר את מעמד האיחוד הלאומי ברשימת ימינה, ולקבל חמישה מקומות בעשירייה הראשונה של הרשימה.

במפלגת עוצמה יהודית הגיבו לדברים וטענו כי מדובר בטקטיקת משא ומתן. מהמפלגה נמסר כי "לשאלת מספר עיתונאים, סמוטריץ' לא פנה אלינו, ואנשיו הודיעו לנו שהוא סגור מלא מלא אצל בנט. מבקשים לא לשרבב את שמנו כטקטיקה של העלאת מחיר במשא ומתן מול בנט".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן