נתן אשל לגנץ: "האחריות על כתפיך, אתה המחליט"

מקורבו של נתניהו, המנהל מטעמו את המו"מ עם כחול לבן, פרסם פנייה אישית לבני גנץ: "אתה המחליט והאחריות מוטלת על כתפיך. מנהיגים נבחנים בדיוק בנקודות זמן אלה"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 20/12/20 15:06 ה בטבת התשפא

נתן אשל לגנץ: "האחריות על כתפיך, אתה המחליט"
נתן אשל, צילום: נעם מוסקוביץ', פלאש 90

נתן אשל, מקורבו של ראש הממשלה נתניהו, פרסם היום (א') מכתב גלוי ליו"ר כחול לבן ושר הביטחון, בני גנץ. אשל, המנהל מטעם ראש הממשלה את המו"מ להארכת חיי הקואליציה, קרא לגנץ לקחת אחריות ולחתום על ההסכם.

"בשום מפלגה אין ומעולם לא היו צוותי מו"מ", כתב אשל. "בכל מפלגה יש את ראשה שקובע ומחליט לאחר שהתייעץ עם צוותו ואז נשלח שליח (כאילו צוות מו"מ) שאין לו סמכויות לנהל מו"מ, מלבד העברת הדברים שנתבקש להעביר ואת התשובות".

אשל הוסיף כי "בנימין נתניהו ידע לאורך כל השנים לקבל את ההחלטות הטובות ביותר למדינת ישראל גם כשהיה מדובר בהחלטות רעות לו אישית, כגון ביטול קצבאות הילדים ועוד. אני מקווה שגם בני גנץ ידע להתעלות, ללכת בדרך הנכונה ולא של חלק מהאנשים, עם שיקולים זרים שבסביבתו", הוסיף.

בסיום המכתב פנה ישירות לגנץ וכתב כי, "בני, אתה המחליט והאחריות מוטלת על כתפיך. מנהיגים נבחנים בדיוק בנקודות זמן אלה. להבנתי האישית וכל מה שנכתב הוא רק להבנתי האישית, הליכוד לא רוצה בחירות נוספות ומעוניין להמשיך אתך בשותפות אמת. הדברים הקטנים נשכחים מיד והדברים הגדולים נזכרים לעד".