סמוטריץ' תוקף: לאנשי ימין אסור להצביע לגדעון סער

בעקבות הצטרפותה של יפעת שאשא-ביטון למפלגתו של סער, בימינה מחדדים מסרים לקראת מערכת הבחירות: "זו הולכת להיות מפלגת שומרי הסף של כנופיית שלטון החוק. לאנשי ימין אסור להצביע להם"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/12/20 15:57 כט בכסלו התשפא

סמוטריץ' תוקף: לאנשי ימין אסור להצביע לגדעון סער
ח"כ בצלאל סמוטריץ', צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

מערכת הבחירות עוד לא התחילה רשמית, אבל בימינה כבר נערכים לקרב על קולות הימין. בעקבות ההודעה על הצטרפותה של ח"כ יפעת שאשא-ביטון למפלגתו של גדעון סער, ולאחר הצטרפותם של יועז הנדל וצביקה האוזר בשבע שעבר, תוקף ח"כ בצלאל סמוטריץ' את המפלגה ומזהיר את אנשי הימין מפניה.

יפעת שאשא ביטון מצטרפת למפלגה של סער

סמוטריץ' כתב בטוויטר כי "מפלגת 'כולנו' הייתה הבלם שחסם כל תיקון במערכת המשפט בכנסת ה-20". לדבריו, "המקום המרכזי שתופסים בכיריה במפלגתו של סער בצירוף הסיסמאות שלו ושל הנדל על "ימין ממלכתי", שהפך כיסוי להלבנת כשלי מערכת המשפט, מלמדים שזו הולכת להיות מפלגת שומרי הסף של כנופיית שלטון החוק".

סמוטריץ' מזהיר כי "לאנשי ימין אסור להצביע להם".


(סמוטריץ' בראיון לכיפה)

כזכור, אחר הצהריים (ג') יצאה הודעה על הצטרפותה של ח"כ יפעת שאשא-ביטון למפלגתו של גדעון סער, הנושאת את השם הזמני 'התקווה החדשה'. מאז הודיע גדעון סער על הקמת מפלגתו, בשבוע שעבר, שמה של שאשא-ביטון היה הראשון ברשימת המועמדים להצטרף למפלגה החדשה, וכעת הגיעה ההודעה הרשמית, ימים ספורים לאחר הצטרפותם של יועז הנדל וצביקה האוזר, שפוטרו אמש מתפקידיהם בממשלה ובקואליציה בעקבות ההצטרפות.

טרם ברור האם שאשא-ביטון תלך בעקבותיו של גדעון סער, ותתפטר גם היא מהכנסת. במקרה כזה מי שייכנס במקומה יהיה שבח שטרן, נציג יהודה ושומרון בליכוד.