בנט: מספיק עם החרמות בין הפוליטיקאים

יו"ר ימינה קרא לפוליטיקאים מימין ומשמאל להפסיק עם החרמות האישיים: "ויכוחים חריפים? בוודאי. חרמות זה כנגד זה? לא. אם המפלגות בישראל יחרימו אחד את השני באופן אישי איך ננצח את אויבינו?"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/12/20 19:07 כח בכסלו התשפא

בנט: מספיק עם החרמות בין הפוליטיקאים
נפתלי בנט, צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

יו"ר ימינה, ח"כ נפתלי בנט, השתתף הערב (ב') באירוע השקת "הייעוד המשותף" שנועד לחבר בין העם היהודי במדינת ישראל ובתפוצות על ידי גיבוש עקרונות כלליים. המגילה היא יוזמה משותפת של קרן ג'נסיס, מדינת ישראל ובחסות נשיא המדינה.

ח"כ בנט נשא דברים באירוע ואמר: "אלו זמנים פוליטיים קשים בישראל. אני קורא לעמיתיי הפוליטיקאים: בואו לא נשוב אף פעם לחרמות פנימיים ואישיים זה כנגד זה. כך איבדנו כבר פעמיים את מדינתנו. 

"ויכוחים חריפים? בוודאי! חרמות זה כנגד זה? לא! אנו עם אחד. ונישאר עם אחד". בנט הוסיף: "אם המפלגות בישראל יחרימו אחד את השני באופן אישי איך ננצח את אויבינו?"

כזכור, בשבוע שעבר תקף בנט במרומז את המפלגה החדשה של גדעון סער, ואמר כי לא מקימים מפלגות "רק בשביל ביבי או רק לא ביבי". בנט, שנחשב כאחד הנפגעים העיקריים מהמהלך של סער, אמר בנאום במליאת הכנסת כי "מדינת ישראל נכנסה לאובססיה, המערכת הפוליטית והתקשורתית נכנסה לאובססיה מטורללת של כן ביבי לא ביבי, כאילו חזות מדינת ישראל זה כן ביבי לא ביבי. כל היום שואלים את השאלה הזאת, אין ראיון שלא מדברים על זה, ואני רוצה לומר לכם שלא באתי לפוליטיקה בשביל רק ביבי או רק לא ביבי". 

עוד אמר בנט כי "לא מקימים מפלגות בשביל רק ביבי או לא רק ביבי. באתי לפוליטיקה כשליחות לקדם את האידיאליים שלי לדאוג לעם שלי שכואב איזה נתק יש בין השדה הפוליטי והתקשורתי לבין העם בחוץ שסובל. בעת הזאת, כולם – כל הפוליטיקאים, תניחו בצד את המריבות ואת הוויכוח של רק ביבי ורק לא ביבי".