ליברמן לא שולל ישיבה עם בנט: "לא פוסל אף מפלגה ציונית"

יו"ר ישראל ביתנו אמר כי הוא רואה את עצמו מועמד לראשות הממשלה, אך הזכיר שבמדינת ישראל אין התמודדות ישירה לתפקיד, ותקף את התנהלות נתניהו. על בנט: "לא פוסל ישיבה עם אף מפלגה ציונית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/20 12:23 יד בכסלו התשפא

ליברמן לא שולל ישיבה עם בנט: "לא פוסל אף מפלגה ציונית"
בנט וליברמן, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

"כל בר דעת שמסתכל על תפקוד הממשלה מבין שכדאי מאוד שהיא תסיים את ימיה". כך אומר הבוקר (ב') יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, בראיון לרדיו דרום. לדבריו, "זה כבר לא קשור לפוליטיקה. לא הצלחתי לפגוש בנאדם שמרוצה מתפקוד הממשלה".

אתה יכול להחליף את ראש הממשלה?

"אני חושב שלי יש, מבחינת הרקע והניסיון המצטבר, יכולת מוכחת שאין לעוד מישהו אחר במערכת הפוליטית", השיב ליברמן, אך הזכיר כי "אין אצלנו בחירות ישירות. זו לא השאלה, זה לא מעניין. מה שמעניין הוא עתידה של מדינת ישראל. כמובן שאני רואה את עצמי מועמד לראשות הממשלה, אבל זו לא השאלה". 

כשנשאל על ישיבה בקואליציה עם נפתלי בנט לא פסל ליברמן את האופציה: "אין לי שום בעיה עם שום מפלגה ציונית וליברלית. קודם כל הליכוד, אבל ללא נתניהו כראש ממשלה".

כזכור, שלשום תקף ליברמן את ימינה ואמר כי "כל מי שמצביע להם - מצביע בעד הקואליציה הכי חשוכה ומשיחית". יו"ר ישראל ביתנו טען כי לא ימליץ על נפתלי בנט אצל נשיא המדינה ואמר: "ימינה תלך עם דרעי, ליצמן ונתניהו". ליברמן קרא לחבר הכנסת סמוטריץ' "זב ומצורע" אחרי שהאחרון טען כי ליברמן הוא "אחד האנשים המסוכנים בישראל".