ליברמן נגד ימינה: "כל מי שמצביע להם - מצביע בעד הקואליציה הכי חשוכה ומשיחית"

יו"ר ישראל ביתנו טען כי לא ימליץ על נפתלי בנט אצל נשיא המדינה ואמר: "ימינה תלך עם דרעי, ליצמן ונתניהו". ליברמן קרא לחבר הכנסת סמוטריץ "זב ומצורע" אחרי שהאחרון טען כי הוא "אחד האנשים המסוכנים בישראל",

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 29/11/20 12:32 יג בכסלו התשפא

ליברמן נגד ימינה: "כל מי שמצביע להם - מצביע בעד הקואליציה הכי חשוכה ומשיחית"
ממשיכים להתכתש. סמוטריץ' וליברמן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ליברמן נגד ימינה: בראיון לחדשות 13 אתמול (ש'), תקף יו"ר ישראל ביתנו את בצלאל סמוטריץ' שהיה באולפן באותה שעה, ואת שאר חברי סיעת ימינה ואמר: "לא חייב להתייחס לכל זב ומצורע", בעקבות דבריו של סמוטריץ' שטען כי ליברמן הוא "אחד האנשים המסוכנים בישראל". 

אביגדור ליברמן הכריז כי "מה שלא פרנסה וכלכלה לא מעניין, כל שאר הויכוחים צריך לשים בצד", ואז המשיך ואמר "כל מי שמצביע ימינה הוא מצביע בעד קואליציה הכי חשוכה, הכי משיחית והכי חרדית מאז חורבן בית שני". ליברמן הבטיח כי "ימינה תלך עם דרעי, ליצמן ונתניהו", והבהיר כי לא יתמוך בבנט לראשות הממשלה.

מוקדם יותר טען חבר הכנסת סמוטריץ', כי הוא לא רואה בליברמן פרטנר עתידי, והוסיף כי "איווט ליברמן בראייתי הוא אחד האנשים המסוכנים ביותר בפוליטיקה הישראלית". סמוטריץ' ביקש מאיילה חסון שהנחתה את התכנית לשאול שתי שאלות את חבר הכנסת אביגדור ליברמן. הראשונה היא "שימנה הישג אחד שהוא בשלושים שנה בעשייה הציבורית-פוליטית מלשכת ראש הממשלה הביא. חד משמעית אין" ענה סמוטריץ'. 

השאלה השנייה שביקש שר התחבורה לשעבר לשאול את יו"ר ישראל ביתנו היא "איך הוא הפך את עורו, מאחד מגדולי מבקרי מערכת המשפט – אגב הוא חווה על בשרו 10 שנים של עינוי דין במישור הפלילי – איך הוא הפך ממבקר מערכת המשפט לאחד מגדולי מגניה? הוא לא טורח להגיע הרבה למשכן הכנסת, הוא מגיע רק להצבעות שלי כדי להצביע נגד הצעות החוק שלי. יש לי תחושה שזה קשור לכל מיני פרשנויות משפטיות שקשורות אליו".