נתניהו על בנט: "כלב קטן" | האזינו

הקלטות של ניר חפץ, עד המדינה ב'תיק 4000' נחשפות, כולל הקלטה של ראש הממשלה נתניהו מכנה את מי שכיהן אז כשר החינוך בממשלתו "כלב קטן", בשל ביקורת שמתח עליו | האזינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/20 20:32 כז בחשון התשפא

נתניהו על בנט: "כלב קטן" | האזינו
בנט ונתניהו, צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

היחסים בין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ליו"ר 'ימינה' נפתלי בנט, קשים מאוד כבר שנים ארוכות, מאז עזב בנט את לשכתו של נתניהו, עת כיהן כיו"ר האופוזיציה ובנט כיהן כראש לשכתו. לכל אורך כהונתו של בנט כשר בממשלת נתניהו, תחילה כשר הכלכלה ובהמשך כשר החינוך והביטחון, התנהל נתניהו כמי שכפאו שד, כשנאלץ למנות את בנט פעם אחר פעם לשר בממשלותיו, בניגוד לרצונו.

הערב (מוצ"ש), נרשם פרק נוסף ביחסים העכורים מאוד בין השניים. בהקלטות שפורסמו הערב בערוץ 13 נחשפה הקלטה של ניר חפץ, מהמקורבים ביותר לנתניהו לאורך השנים עד שהפך לעד המדינה בפרשה המכונה תיק 4000 (פרשת 'וואלה'-בזק). בהקלטות נחשפו דברים שאמר נתניהו על בנט בשיחה עם חפץ בחודש פברואר 2018, לאחר שבנט, שכיהן אז כשר החינוך בממשלת נתניהו, מתח עליו ביקורת בשל המתנות שקיבל, בפרשה שנודעה בהמשך כ"תיק 1000', בה מואשם נתניהו במרמה והפרת אמונים.

נתניהו נשמע אומר בהקלטה כי בנט הוא "כלב קטן", לאחר שבנט אמר בנאום כי  "ראש הממשלה צריך לשמש דוגמה, קבלת מתנות בהיקף כה רחב איננה עומדת בציפייה של אזרחי ישראל". ההקלטות המלאות יפורסמו בשבוע הקרוב בתכנית 'המקור' בערוץ 13.

נתניהו וחפץ מדברים על בנט: "הוא כלב קטן"

חפץ: אגב, בנט יצא ממש אפס.

נתניהו: כן טוב, הוא כלב קטן.

חפץ: כן.

נתניהו: יש תגובות עליו?

חפץ: לא, לא, זה סתם... הוא (בנט) העביר מסר חזרה אחרי, לא התקשרתי בשביל לא לעצבן אותך, אמר לי "תשמע, עשינו לכם הנחה גדולה, אל תתחילו איתנו, גם אנחנו יודעים להילחם".

נתניהו: נו אז?

חפץ: (צוחק). בסדר. טיפש. אתה יודע מה, טיפש.

נתניהו: כן

חפץ: השיקול הפוליטי הנכון שלו זה לשתוק, לעשות מה שכחלון עשה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן