סקר מנדטים: עלייה בימינה והליכוד, גוש הימין מתייצב

סקר מנדטים חדש מגלה כי המגמות נשמרות: ימינה עולה ל-22, והליכוד ל-29, וממשיכות להוביל בבטחה את גוש הימין, שיחד עם החרדים עומד על 66 מנדטים. לפיד קופץ ל-19 והרשימה המשותפת יורדת ל-12

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 03/11/20 09:19 טז בחשון התשפא

סקר מנדטים: עלייה בימינה והליכוד, גוש הימין מתייצב
השלישייה שמובילה את גוש הימין. דרעי, נתניהו ובנט., צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סקר מנדטים של 103FM בשיתוף "פאנלס פוליטיקס" ומנחם לזר, שמתפרסם הבוקר (ג'), מגלה כי המגמות מהסקרים הקודמים מתחזקות, כאשר נתניהו והליכוד מקבלים מנדט נוסף ועולים ל-29 מנדטים. נפתלי בנט שזכה אתמול לתמיכה מפתיעה מיהדות התורה, וכונה בידי חבר הכנסת יעקב ליצמן "האלטרנטיבה לנתניהו", מביא למפלגתו 22 מנדטים.

גוש הימין מקבל 66 מנדטים במקרה של בחירות מוקדמות, כאשר ש"ס זוכה ל-8 מנדטים ויהדות התורה ל-7.  יש עתיד-תל"ם בראשות יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד זוכים בשני מנדטים נוספים על חשבון כחול לבן, ועולים ל-19 מנדטים. כחול לבן בראשות ראש הממשלה החליפי בני גנץ זוכים לתשעה מנדטים בלבד.

הרשימה המשותפת משלמת על מחיר המחלוקות המפלגה ויורדים ל-12 מנדטים, אחרי שבסקר הקודם קיבלו 14. ישראל ביתנו עם אביגדור ליברמן נשארים עם שמונה מנדטים, ומרץ בראשות ניצן הורביץ שומרים על כוחם עם שישה מנדטים. העבודה, דרך ארץ, גשר והבית היהודי ממשיכות לא לעבור את אחוז החסימה.