מיקי זוהר: "ללכת עם בנט זה לא ממשלת ימין"

יו"ר הקואליציה התייחס לעלייה החדה של מפלגת ימינה בסקרים, וטען כי "מצביעי הימין לא ירצו להצביע להם". זוהר הגיב גם לסערת ההצבעה שבוטלה ואמר: "פעלנו כשורה ומנענו מחטף של האופוזיציה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/10/20 11:29 ד בחשון התשפא

מיקי זוהר: "ללכת עם בנט זה לא ממשלת ימין"
מיקי זוהר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יושב ראש הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר דוחה הבוקר (ה') בראיון לגלי ישראל, את טענות האופוזיציה בעקבות סערת ההצבעה אתמול שבוטלה, קורא להן "מתקפות לא מכובדות ולא מקובלות", ומכריז כי הוא ויו"ר הכנסת לוין "פעלו כשורה וביושר". 

"לשמחתי גם חוות הדעת של היועצת המשפטית לכנסת הבהירה זאת, לכל אלו שהטילו בכך ספק", אמר זוהר. הוא טוען כי "מנענו מחטף של האופוזיציה", ומכריז כי לדעתו "הגיע הזמן שהאופוזיציה תיכנס מתחת לאלונקה ותשקיע את מרצה במאבק בקורונה במקום לנהל נגדנו מלחמות סרק".

יו"ר הקואליציה התייחס לנסיקה של מפלגת ימינה ונפתלי בנט בסקרים, שלוקחים מנדטים רבים מהליכוד, ואף מצמצמים מהם את הפער בצורה משמעותית, עד כדי ארבעה מנדטים בחלק מן הסקרים. זוהר הודף את החששות על הקמת ממשלה בראשות בנט ואומר "מצביעי הימין לא ירצו להצביע ל‎נפתלי בנט, אם הם יצביעו לו - תהיה כאן ממשלה אחרת שמושתת על יש עתיד, ליברמן, אולי כחול לבן. מצביעי הימין יפנימו שללכת עם בנט זה לא ללכת לממשלת ימין".