לימור לבנת: "ייתכן ותם עידן נתניהו, בנט יכול להיות ראש ממשלה"

השרה לשעבר לימור לבנת אומרת כי "ייתכן ותם עידן נתניהו", ואמרה כי יו"ר ימינה הוא מועמד ראוי להחליפו, אך עליו להפסיק את השותפות עם סמוטריץ', אם הוא רוצה להגיע לשם

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/10/20 10:08 ג בחשון התשפא

לימור לבנת: "ייתכן ותם עידן נתניהו, בנט יכול להיות ראש ממשלה"
לימור לבנת, צילום: פלאש 90

הליכוד נמצא בירידה בסקרים, ומעמדו של נתניהו נראה רעוע מתמיד. על רקע העלייה המתמדת של ימינה, והטיפוס של נפתלי בנט באחוזי ההתאמה לראשות הממשלה, אומרת הבוקר השרה לשעבר לימור לבנת כי יו"ר ימינה מתאים לתפקיד.

מיקי זוהר: "הבחירות יהיו ב-23 במרץ"

"ייתכן שתם עידן נתניהו", אמרה הבוקר (ד') לבנת בראיון לרדיו 103FM. היא הוסיפה כי יו"ר ימינה נפתלי בנט "יכול להיות ראש ממשלה, בתנאי שישאיר את בצלאל סמוטריץ' בחוץ". לבנת הוסיפה כי בנט ראוי להיות ראש ממשלה.

בהמשך תקפה את חברי הליכוד ואמרה כי "רוב הח"כים בליכוד היום הם עושי דברו של נתניהו. הם לא מעבירים עליו ביקורת והוא מקדם אותם לפי זה". היא הוסיפה כי "נתניהו נותן לזה יד, אלה אנשים שתומכים בו בצורה עיוורת, לא מותחים עליו ביקורת בשום דבר ועניין. נתניהו ממנה אנשים שהוא יודע שהם יהיו נאמנים לו והוא יודע שהם יעשו כרצונו".

לבנת טוענת כי נתניהו השתנה: "זה לא נתניהו שהכרתי, משנת 2015 נערך אצלו שינוי עצום, והוא נלחם על חייו והוא בהחלט גורם לנזקים גדולים לחברה הישראלית. מאוד יכול להיות שתם עידן נתניהו ויהיה לו קשה מאוד לנצח". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן