רפי פרץ: בנט ראוי להיות ראש ממשלה

מהפך פוליטי? השר לענייני ירושלים, שפרש מימינה אומר כי בנט ראוי להיות ראש ממשלה, וכי הציונות הדתית צריכה להתאחד: "מאמין שנצליח לאחד את כל הכוחות ולבנות בחזרה את המקום שהיה לה תמיד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/20 13:59 א בחשון התשפא

רפי פרץ: בנט ראוי להיות ראש ממשלה
רפי פרץ ונפתלי בנט בימים טובים יותר, צילום: פלאש 90

איחוד בציונות הדתית? השר לענייני ירושלים, רפי פרץ, שפרש ערב הקמת הממשלה מ'ימינה' וחבר לליכוד, אומר היום (ב') כי יו"ר 'ימינה', נפתלי בנט, ראוי להיות ראש ממשלה. בראיון לרדיו 90FM אמר פרץ כי  "אני חושב שכל הציונות הדתית צריכה ללכת יחד. זה לא הנושא שלי עכשיו, עכשיו הנושא המשמעותי הוא בניית הבית היהודי". לשאלה האם בנט ראוי להיות ראש ממשלה השיב: "בנט בהחלט אדם ראוי".

יו"ר הבית היהודי התייחס להכנות לבחירות, אם יהיו כאלה: "אני עובד מאוד קשה עכשיו על שני דברים. קודם כל על הקורונה. הייתי בבתי חולים, נכנסתי למחלקת הקורונה בשערי צדק, וכמובן במקביל בניית הבית היהודי כבית של הציונות הדתית". לדבריו, "אתמול היתה ישיבת ממשלה מאוד טובה ואני מעריך שאנחנו הולכים לכיוון טוב, אני לא מאמין שאנחנו הולכים לבחירות, שמישהו יעז להכניס אותנו לפינה הזו עוד פעם, אלו חבלי לידה".


(השר פרץ בראיון לכיפה)

על אפשרות לאיחוד מחודש בין מפלגות הציונות הדתית אמר פרץ כי "נפתלי אמר ביושר, ימינה היא מפלגה ישראלית. הבית היהודי היא מפלגה של מאה שנות ציונות, אני בהחלט אופטימי ורץ למרחקים, מאמין שנצליח לאחד את כל הכוחות ולבנות בחזרה את המקום שהיה לה תמיד.

"אני מסתובב בסניפים, בכל הארץ, נפגש עם פעילים, סגני ראשי ערים, ואני רואה איך לאט לאט איך הרוח מתייצבת חזרה. כל מוסדות הציונות הדתית שהיו זקוקים לעזרה גדולה ביד אחת עם ראש הממשלה פתרנו את הכל והם יודעים שיש כתובת ואני מאוד שמח שהכתובת הזו הייתה הבית היהודי".