בבית היהודי חוזרים לעבוד: אלו המנויים החדשים

מזכירות הבית היהודי נערכת לשינויים בה הוחלט להקים וועדת בחירות שתקבע מי יהיו ראשי פורום ראשי הסניפים של המפלגה, וכן לפורום נשות המפלגה. כמו כן הוחלט, לרענן ולחדש את מוסדות המפלגה ואת ההתפקדות של הציבור

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/09/20 19:23 כא באלול התשפ

בבית היהודי חוזרים לעבוד: אלו המנויים החדשים
כינוס מרכז הבית היהודי. ארכיון, צילום: כיפה

מזכירות הבית היהודי קיימה היום (ה') ישיבה מיוחדת בקרית מלאכי, בנוכחות ראש העיר מטעם הבית היהודי, מר אליהו (ללו) זוהר. בישיבה הוחלט על הקמת הנהגה זמנית לפורום ראשי הסניפים ולפרום נשות המפלגה. כמו כן תוקם ועדה מיוחדת שתנהל בחירות למנהיגים קבועים בפורומים הללו. 

בין החלטות הישיבה של הבית היהודי אושר חידוש פעילות פורום נשות הבית היהודי ופורום ראשי הסניפים וכן פעילות פורומים נוספים ככל שתוצג תכנית עבודה לתקופה הקרובה. בנוסף גובתה החלטת מנכ"ל המפלגה, בהתאם לחוקה, למנות הנהגה זמנית לפורום נשות הבית היהודי ולפורום ראשי הסניפים וכן לאשר מינוי לוועדת בחירות לפורום הנשים, וועדת בחירות לפורום ראשי הסניפים. 

על פי ההחלטה הוועדות תגבשנה תקנון בחירות, לכל פורום בנפרד, וכן תקבענה את לוחות הזמנים לבחירת הנהגה ויו"ר קבועים לכל פורום. בכל וועדה יהיו חברים: 

  • יו"ר ועדת הבחירות של הבית היהודי, מר מיכאל סימן טוב  שישמש כיו"ר הועדה
  • 4 נציגים או נציגות מההנהגה הזמנית של הפורום 
  • נציג המזכירות 
  • מנכ"ל המפלגה 

בנוסף הוחלט כי נציג המזכירות בוועדת הבחירות להנהגת פורום ראשי הסניפים, יהיה חבר המזכירות, ממלא מקום ראש עיריית קרית מלאכי ויו"ר הסניף המקומי של הבית היהודי, מר שמעון חזן. ומי שיהיה נציג המזכירות בוועדת הבחירות להנהגת פורום הנשים של הבית היהודי יהיה חבר המזכירות, חבר סניף ירושלים של הבית היהודי, מר אורי שחור. 

כמו כן הוחלט, לרענן ולחדש את מוסדות המפלגה ואת ההתפקדות של הציבור. לשם כך הוקם צוות מצומצם שיציג מיד לאחר ראש השנה טיוטת תכנית המבוססת על הצעתו של סגן שר הביטחון לשעבר הרב אלי בן דהן, לשיתוף הציבור בתהליך הבחירות הפנימיות במפלגה, לחיזוק מעמדו של מרכז הבית היהודי בקרב הציבור הדתי לאומי.