"סמוטריץ' הוא הח"כ הכי חרדי היום בכנסת"

מלך זילברשלג טען בשידור כי מצביעי המפלגות החרדיות יעברו להצביע ל'ימינה', מאחר ובצלאל סמוטריץ' מייצג אותם בכנסת טוב יותר מהח"כים החרדיים: "תהיה נהירה לבנט"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/10/20 13:23 כו בתשרי התשפא

"סמוטריץ' הוא הח"כ הכי חרדי היום בכנסת"
מלך זילברשלג, צילום: כאן דיגיטל

האם בבחירות הקרובות נראה את המצביעים החרדים נוטשים את ש"ס ויהדות התורה ועוברים להצביע לימינה? בסקרים לא רואים מגמה כזו בינתיים, אך מלך זילברשלג, אושיית הרשת ומי שנחשב לאחד ממייצגי המגזר החרדי בתקשורת, טוען כי רבים בציבור החרדי, בעיקר הצעירים, יעברו להצביע ל'ימינה' ולח"כ בצלאל סמוטריץ'.

בראיון אמש (ג') לתכנית 'המקור' בערוץ 13 טען זילברשלג כי "סמוטריץ' הוא אולי הח"כ הכי חרדי היום בכנסת", על רקע הבטאויותיו בתקופה האחרונה בעניינים הנוגעים למגזר החרדי, וטען כי בבחירות הקרובות "נראה נהירה של החרדים אל בנט - בגלל שסמוטריץ' נמצא שם".

https://www.facebook.com/watch/?v=635907637287522

בחודש יולי האחרון הגיש סמוטריץ' הצעה להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית לבחינת היחס המפלה כלפי הציבור החרדי. הצעה שנפלה במליאה. לאחר ההצבעה אמר סמוטריץ' כי "הח"כים החרדים שיתפו שוב פעולה עם יאיר לפיד והפילו את הצעתי להקמת וועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת האפליה נגד הציבור החרדי. לפיד ברח (למרות שתכנן קודם לכן להצביע בעד) כי תקפתי בנאומי את החוק שפוגע בקדושת המשפחה, והחרדים פשוט כי לא אכפת להם מאפלית הציבור שלהם".