סקר חדש: יאיר לפיד עדיין הכי מתאים להוביל את יש עתיד

אחרי שעפר שלח טען כי הוא מעוניין בקיום פריימריז במפלגה ולהתמודד בעצמו על ראשותה, סקר חדש בדק האם שלח באמת מועדף יותר מהיו"ר הנוכחי. בסקר נשאלו גם מצביעי כחול לבן בבחירות האחרונות וגם כלל מצביעי שמאל מרכז

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/20 15:38 יד באלול התשפ

סקר חדש: יאיר לפיד עדיין הכי מתאים להוביל את יש עתיד
שלח ולפיד, צילום: Miriam Alster/FLASH90

אמש (ד') מספר 3 במפלגת יש עתיד, חבר הכנסת עפר שלח, צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מוכן להתמודד על ראשות המפלגה. לפי שלח הוא פנה ליו"ר המפלגה, יאיר לפיד, וטען כי על המפלגה לערוך רענון לפני סבב הבחירות הבא. לפי שלח רענון שכזה כולל גם פריימריז לראשות המפלגה, והכריז כי הוא מוכן להתמודד על תפקיד זה. סקר חדש של דיירקט פולס בודק האם שלח באמת אהוד יותר מלפיד לו היה מתמודד נגדו.

צילום: דיירקט פולס

 על פי הסקר עדיין נראה כי יש רוב ללפיד בכל אוכלוסיות הנסקרים, גם בקרב מצביעי כחול לבן בבחירות האחרונות וגם בקרב כלל מצביעי גוש השמאל מרכז. אולם בעוד שלמצביעי המפלגה יש עדיפות ברורה ללפיד, ביתר כלל הגוש נראה כי שלח נמצא רק מעט מאחור. אך כזכור במפלגה מעולם לא היו פריימריז ולא ברור אם גם הפעם יתקיימו.

ח"כ יאיר לפיד הגיב הבוקר (ה') לסערת הבחירות המקדימות במפלגתו ואמר כי אינו נעלב מקריאתו של שלח וזה חלק מהחיים הפוליטיים. "אף פעם לא טענתי שהשיטה שלנו היא טובה, אני רק חושב שפריימריז זו שיטה הרבה יותר גרועה. היא השחיתה את הפוליטיקה הישראלית. עפר שלח ראוי, הוא איש מוכשר עם ערכים, אשאר במפלגה גם אם ייבחר". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן