סמוטריץ' תוקף את יאיר גולן: "גיבור מקלדת, תסיר חסינות"

העימות בין שני הח"כים עולה לטונים גבוהים, אחרי שגולן פרסם את תמונתו של סמוטריץ' מתקופת ההתנקות כשהוא עצור, קרא יו"ר האיחוד הלאומי לסגן הרמטכ"ל לשעבר להסיר את חסינותו: "כל הדהוד כזה שלך את השקרים האלה רק יגדיל את גובה התביעה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/09/20 12:46 יב באלול התשפ

סמוטריץ' תוקף את יאיר גולן: "גיבור מקלדת, תסיר חסינות"
ח"כ בצלאל סמוטריץ', צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העימות בין חברי הכנסת יאיר גולן (מרצ) ובצלאל סמוטריץ' (ימינה) עולה מדרגה. לאחר קרב ציוצים מתוקשר שהתנהל בין השניים בימים האחרונים, והחל לאחר ציוץ של סמוטריץ' במחאה על סרטון החייל שספג אבנים ללא תגובה ממחבל בחברון, הגיע היום (ג') זמן האיומים.

יאיר גולן נגד ימינה: "אתם בדיחה - די עם הצביעות"

בתגובה לראיון של סמוטריץ' בגלי ישראל, בו הצהיר כי "הגיע הזמן שאתבע את מי שמפיץ נגדי דיבה, כדי שפעם אחת יהיה פסק דין ברור בנושא. אני לא מתרגש כשכל מיני צייצני טוויטר שאני לא יודע מי הם מפיצים שטויות. אבל כשזה מישהו ברמתו של ח״כ יאיר גולן - זה מהדהד", צייץ גולן את תמונתו של סמוטריץ' כשהוא אזוק ובמדי אסיר, מעת ששהה במעצר בתקופת ההתנתקות. כזכור, גולן כתב בתגובה לציוץ של סמוטריץ': "הבדיחה שלך משעשעת כמו 700 ליטר דלק בבגז'", רמז למעשיו, לכאורה, בתקופת ההתנתקות נגד המשטרה.

בתגובה לדברים קרא סמוטריץ' לגולן להסיר את חסינותו, כדי שיוכל לתבוע אותו: "גיבור טוויטר, אם אתה כל כך בטוח בעצמך אתה מסיר חסינות?" שאל סמוטריץ'. "שמור כמה טענות הגנה (שהסתמכת על כתבות שקריות) בניסיון (שייכשל) להפחית את סכום הפיצוי להליך עצמו. חבל שתבזבז הכל כאן. כל הדהוד כזה שלך את השקרים האלה רק יגדיל את גובה התביעה".